:: Senarai Hadiah untuk FIRST GIVEAWAY BY MAMA3FARHANAH ::

Berikut adalah senarai hadiah-hadiah yang bakal dimenangi oleh peserta FIRST GIVEAWAY BY MAMA3FARHANAH. Hadiahnya tak la lumayan mana, sekadar berkongsi kegembiraan dengan rakan-rakan blogger. Jangan lupa join yer, masih banyak masa lagi.

Shawl × 3 pemenang

Purse comel × 2 pemenang

Frame gambar ×  2 pemenang

Note book & pensel × 3 pemenang

Keychain × 3 pemenang

Fridge Magnet × 3 pemenang

Shiseido Mask (3) × 2 pemenang

Topup RM5 × 2 pemenang

Semua hadiah diatas disponsor oleh tuan punya penganjur sendiri, takde kongsi-kongsi dengan sesiapa pun. Senang cerita kannn.. Kalau penyertaan memberangsang, kemungkinan besar, penganjur akan menambah hadiah. Yeayyy

Pada belum join lagi, boleh la join yer di SINI. Tarik tamat giveaway pada 25 Mac 2015.

 GOOD LUCK EVERYBODY!!





22 comments:

  1. Bestnya hadiah...harap ada rezeki

    ReplyDelete
  2. comel² semua hadiah tu...nak join jugak la

    ReplyDelete
  3. bestnya hadiah-hadiah ni.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. menarik hadiahnya...FM cute sgt

    ReplyDelete
  5. menarik betul hadiahnya.. harap2 ada laa rezeki nanti..

    ReplyDelete
  6. wah, hadiah best dan comel..harap ada la rezeki wana ;D

    ReplyDelete
  7. bestnyeeeee...
    wahh sponsor sndiri..
    nnt klu nk buat ga cr sponsor gtaw ayu dehh

    ReplyDelete
  8. Bestnye hadiah dia :) Cik Mimie dah join dah :)

    ReplyDelete
  9. wow cantiknyaaa shawl.. suka burung hantu jugak ehehe..
    comel saja mata besaq..

    ReplyDelete
  10. comel sangat shawl tu! kaler dia tenang je... suka2 :D

    ReplyDelete
  11. Wahh....hadiah dia cantiklah mama....semoga adalah rezeki diana ni...hihi...

    ReplyDelete
  12. Bestnyee adiah2 tuu..harap ada rezeki..

    ReplyDelete
  13. bes-best hadiah...moga bertuahlah..

    ReplyDelete
  14. Wahhhh... meleleh air liur tengok hadiah... semua kiut miut.. :)
    Harap2.. saya salah seorang peserta bertuah

    ReplyDelete
  15. bestnya kalau dapat menang purse comel tu :)

    ReplyDelete
  16. bestnya hadiah..harap menang nak shawl tu..opss..hehe

    ReplyDelete
  17. Kitew nak semua hadiah tu boleh..hehehehe
    over melampau sangat kan...

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.