REWARD UNTUK DIRI SENDIRI

Assalamualaikum 💖💖💖

Semenjak masuk kerja ni, rasa macam tak cukup nafas. Nak mulakan rutin harian macam biasa nampak gayanya kena ambik masa jugak. Dah mula start hari-hari hantaq dan ambik anak sekolah.

Bila dah penat kerja, kumpul duit teringin plak nak tukar telefon baru. Belek punya belek kat kedai telefon, jatuh cinta pulak dengan model yang terbaru ni. Walaupun nak beli guna duit sendiri, tapi cheq tetap mintak pandangan cheq suami jugak. Dah dipersetujui, maka telefon ni bertukar menjadi hak milik cheq.




Selain dapat aksesori yang biasa tu, cheq jugak dapat percuma powerbank jenama Pineng (20000mph) dan bluetoooth earphone.



Dah lama cheq pakai telefon jenama Samsung ni. Telefon pertama yang cheq beli adalah memang dari jenama Samsung cuma setahun lebih ni ja, cheq cuba pakai telefon jenama Oppo dan Vivo.

Rasa puas hati dapat beli benda yang kita nak dengan duit kita sendiri. Lepas ni nak beli apapun kena kumpul duit sendiri.

6 comments:

  1. wah..best ni..gambar pun cantik...tahniah2..dapat gadget baru hasil duit sendiri...yeayyy

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Best perabih duit sendiri. Pasni kena kumpul balik, huhuhu

      Delete
  3. teringin juga nak ada handphone baru
    JanjiKita

    ReplyDelete
  4. penat keje, the reward diri. ok la tu.
    baru hilang rasa penat tu ann.
    tu la kot matlamat kita keje.
    ada duit, boleh beli la :)
    yg penting, belanja wajib diketepikan... kan :)

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.