ULANGTAHUN PERKAHWINAN KE 9

 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Alhamdulillah, pada 24 Mac yang lalu genaplah perkahwinan cheq dan husband yang ke 9 tahun. Dengan dikurniakan 3 orang cahaya mata, selama 9 tahun tahun kami menjadi rakan serumah, rakan sebilik, rakan sebantal, rakan berbicara, rakan bergaduh..





Tipu rasanya kalau dalam tempoh 9 tahun ni, kami tidak pernah bertikam lidah, tidak pernah bertegur sapa, tidak pernah merajuk.. Itulah cabaran dan dugaan dalam hidup berumahtangga. Alhamdulillah, kami berjaya mengharunginya sehingga sekarang. 

Sambutan pun ala kadar ja kat rumah. Sekadar beli kek dan beli makan-makan ja. Memang malam tu gantung periuk. 






Doakan kami sekeluarga kekal bahagia dan diberkati Allah SWT. Aminn

12 comments:

  1. selamat ulang tahun sis ke 9 sis sama ngan akak pun ulang thn ke 9 thn ni... semg sis, suami, anak-anak kekal bahagia till jannah... InsyaaAllah... kita tukar negeri sis, akak org kelantan duk kedah, sis org kedah duk kelantan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sis. Kita jauh diperantauan.

      Delete
  2. happy anniversary mama!
    lama tak singgah sini hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih zazanizam. Sebabnya kita pun lama Hangat menyepi. Hehehe

      Delete
  3. alhamdulillah..tahniah dah 9thn brsama..:)

    ReplyDelete
  4. semoga rumahtangga mama bahagia hingga ke jannah inshaaAllah. aamiin.

    ReplyDelete
  5. tahniah mama, semoga kekal bahagia hingga ke syurga, amiin :)

    ReplyDelete
  6. tahniah ann.
    moga kekal hingga ke jannah.

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.