NUFFNANG - FROZEN CPUV

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Sejak-sejak cheq tak konsisten dalam berblog ni, memang cheq tak pernah jenguk nuffnang langsung.
Dah agak memang takkan ada CPUV yang akan melekat pun.

Last sekali iklan CPUV adalah pada 1 September.
Semua iklan dan dikreditkan.
Hehehe...semuanya sen-sen ja.
Sapa nak bagi lebih kannn..

Lepas ni cheq nak aktif balik dalam dunia blog ni. 
Nak tengok CPUV melekat banyak-banyak macam dulu.

8 comments:

  1. tak faham kenapa nuffnang saya tak boleh bukak...

    ReplyDelete
  2. apapun tahniah mama.. ada jugak kan hehe.

    ReplyDelete
  3. Salam pagi....
    Alhamdulillah...rezeki.... :)

    ReplyDelete
  4. nuffnang saya lama tak boleh buka, error....kat blog pun error...hurmmm

    ReplyDelete
  5. hehehehhe. kalau ada cpuv nanti, kita tlg klikkan eh mama ^^,

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.