WW : KERETA KEMEK


السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة


Kereta kemek ni sebabnya oleh cheq sendiri. Pergi raya rumah emak saudara sepupu, cheq bawak kereta sendiri sebab husband cheq pergi tengok bola kat stadium.

Masa nak balik tu, reverse kereta boleh plak pergi langgar tiang lampu. Sebelum ni takdak, rupanya 2, 3 hari sebelum raya  tu baru dicacaknya tiang tu. Lampu pun takdak lagi. So, bukan salah cheq tau. Salah orang yang pi tanam tiang tu la.




Dah la baru lepas raya dan balik kampung, dah guna banyak duit. Tak pasal-pasal nak keluarkan duit nak perbaiki kereta pulak.

~~ Terima kasih kerana sudi membaca ~~

8 comments:

  1. tiang lampu yg bersalah eh hehehe

    ReplyDelete
  2. Mak oiii teruk kemeknya tu...x tau la bape banyak kos nak ketuk tu kan...sure kena bebel ngan hubby

    ReplyDelete
  3. sabo la Ann. dugaan yg bakal menolak bala lebih besar.
    in shaa Allah...

    ReplyDelete
  4. itulah namanya dugaan.. apa nak buat benda dah jadi, nanti repair laa yang kemek tu..

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.