CABARAN NOVEMBER #2 BY KHATY R'BAIN : HARI 9 - Gambar Belog Yang Selalu Dikunjungi

Hari 9 : Gambar Belog Yang Selalu Dikunjungi

Ini adalah antara belog-belog yang selalu cheq singgah.
Sebenarnya ada banyak belog lagi, kalau boleh nak masukkan semua sekali.
Kerana kekangan masa nak berblogwalking setiap hari, cheq akan pastikan akan singgah mana-mana belog bila ada masa lapang.







Tanpa kawan-kawan blog ni, siapalah cheq.

29 comments:

  1. Was..blog wana masuk dlm carta.tq byk ya mama..wana sgt2 mghrgainya :)

    ReplyDelete
  2. sehari x tgok blog macam x sah kan...ada yang x kena...

    ReplyDelete
  3. terharunye! ade dlm senarai.
    blog mama pun qis selalu jenguk jgk :D
    tengkiu ^^
    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete
  4. terbaiklah ^^ saya pun selalu jengah ke blog ni. pandai2 ubah inspirasi cabaran nov, jemout singgah

    http://hzinnirah.blogspot.com/2014/11/cabaran-nov-11-menu-pasar-malam.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ zinnirah..
      Jangan malu-malu nak singgah lagi.

      Delete
  5. ija pon rajin singgah blog sis. selamat berblogging selalu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ Mamamyja.
      Semua kawan-kawan blog saya rajin belaka.

      Delete
  6. Terima kasih mama sudi singgah blog sue. Sue suka dgn blog mama :)

    ReplyDelete
  7. Salam singgah, wah! header blog comel, orangnya pun mesti comel.. studioous.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang yang buat header ni memang comel, tapi masalahnya bukan saya yang buat...hehehe

      Delete
  8. terharu pulakkk. T_T hugs sikit! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Fafa pun selalu singgah blog akak jugak

      Delete
  9. Yang pertama tu pun saya kerap kunjungi

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang pertama tu rajin ke blog kita kannn
      kita kenalah membalas kunjungan dia =)

      Delete
  10. Salam singgah sini mama...selalu singgah kat blog Sweet Red Cherry...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. blog Wana tu banyak masakan, suka tengok
      kek-kek dia pun semuanya nampak sedap dan menarik

      Delete
  11. Replies
    1. Sehari tak buka blog, rasa lain macam jer..

      Delete
  12. sob sobsss kite takde :'( haha :p
    Kite dah jrg blogwalking skrg ni..

    ReplyDelete
  13. Ohh lupe, nak cakap yg kite kenal semua yg tersenarai. Cume tak pernah tegur cik mimie, segann. haha

    ReplyDelete
  14. Ayu pon sllu sggh kt blog dorg.. sbb dorg sllh je singgh blog ayu.. slg balas knjungan gitu...

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.