CABARAN NOVEMBER #1 BY KATHY R'BAIN : HARI 11

Hari 11 : 11 jenis sikap yang dibenci 

Cabaran terakhir untuk episod pertama. Lepas ni masuk episod yang seterusnya.



Ini sikap yang cheq tak suka ada dalam diri cheq.

1. Suka tangguh-tangguh buat sesuatu kerja.
2. Mudah percayakan orang
3. Kuat makan
4. Malas excercise walaupun dah niat nak kurus
5. Boros

Sikap yang tak disukai pada orang lain.

6. Penipu
7. Ego
8. Mungkir janji
9. Talam 2 muka
10. Panas Baran

27 comments:

  1. sikap yang ada pada mamafar, sama dengan sha... yang no.4 je tidak sebab sha memang manusia yang tak pernah exercise... haha

    ReplyDelete
  2. Sikap yg ada pd mama 2 3 dan 4 sama la dgn sue.

    Good luck utk cabaran seterusnya..

    ReplyDelete
  3. saya pun kuat makan. tapi okay ja,tak rasa tak suka pun. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpa la awak kuat makan tapi badan tak naik. Akak ni makan terlebih ja, berat naik melampau-lampau =)

      Delete
  4. Sama! Terutamanya bab delay kan kerja tu. HAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn...suka buat kerja last minit

      Delete
    2. Tu lah, lepastu menangis mase buat keje tu. haha

      Delete
  5. wah terbaiklah sis..tq sudi join yer? welcome to CN#2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most welcome sis. CN #2 nampak macam mudah jer =)

      Delete
  6. Mungkir jnji dan talam 2 muka tu wana sgt x suka..yeah habis cabaran..tahniah..slmt ke cabaran part 2 pula :)

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Ada jugak dalam senarai JM tapi no 12. =)

      Delete
  8. Sme je dgn sy nie. Suka n kuat mkn, mcm da nk debab dah. Tp mls nk exersice padahal set exercise ade. Haha XD
    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah masalahnya, macamana nak turunkan berat badan gini =)

      Delete
  9. kebanyakan sifat mama sama dengan ina.. mama lahir bulan februari ye? hehe

    ReplyDelete
  10. Kuat makan...hehe..samala..berat dah naik..T_T

    ReplyDelete
  11. anis nie pon same mama.. kadang2 suke tangguh kerja..huhu.. bile tah nak berubahnye..

    ReplyDelete
  12. CN paling xsuka org talam 2 muka ! sgt2 annoying ;)

    ReplyDelete
  13. saya pun boros and suka tangguh kerja, macam sekarang ni haahahha -.-

    ReplyDelete
  14. ada yang sama dengan ekin... ekin joi gak cabaran ini... :)

    ReplyDelete
  15. Hahahah same la kite... tp skg xboros da.. pndai manage wet...

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.