CABARAN NOVEMBER #2 BY KHATY R'BAIN : HARI 4 - Gambar Penyanyi Kesayangan

Hari 4 : Gambar penyanyi kesayangan

Penyanyi Malaysia - Dato Siti Nurhaliza

Penyanyi antarabangsa - Celion Dion

25 comments:

  1. wana pun minat juga dengan dato siti dan celine dion tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takdak lagi penyanyi yang setanding dengan diaorang ni.

      Delete
  2. Replies
    1. Nyanyi lagu ni, tang nada tinggi habis urat-urat tengkok timbui..hehehe

      Delete
  3. Muito bom o seu blog, estive a percorre-lo li alguma coisa, porque espero voltar mais algumas vezes,deu para perceber a sua dedicação em partilhar o seu saber.
    Se me der a honra de visitar e ler algumas coisas no Peregrino e servo ficarei radiante.
    E se gostar e desejar comente.
    Que Deus vos abençõe e guarde.
    Abraço.Peregrino E Servo.

    ReplyDelete
  4. Mak ai...sapo Antonio kat atas tu...sepatah haram x fhm apa dia ckp...muahaha. ..SA penyanyi kesayangan tetap Ziana zain

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..tak kenal la plak siapa Antonio ni. Dia puji ke dia kutuk ke...
      ZZ pun salah sorang artis yang saya suka jugak.

      Delete
  5. suara Datuk CT memang meruntun jiwa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua genre lagu sesuai dengan suara dia ni.

      Delete
  6. Like siti too.. hehe.. tp xberapa fanatik sangat.

    ReplyDelete
  7. Suka 2-2. But lagu celine dion Mmg Terbaek!!!

    Jemput singgah di blog saya

    http://izwawa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ctnurhaliza okaylah jugak berminat la jugak dgnagu lagu dia. tapi ske celine dion memang legend hehehe..

    ReplyDelete
  9. dua-dua ni memang favourite Cik Mimie jugak :) Sep sikit mama :)

    ReplyDelete
  10. pergh kak. saya x minat dorg. hehe. xpe kan?

    ReplyDelete
  11. celion dion tu sape?
    Tak kenal. haha
    ct kenal lah jugak tapi tak berape minat.. tp bukannye benci pun. Biase2 jee..
    Tapi suare die mmg best

    ReplyDelete
  12. Saya pun minat Dato' Siti.
    Bilalah berpeluang jumpa.
    Saya nak cantik macam Dato. Boleh tak...?

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.