Giveaway Kerusiburok : Ole-Ole Phuket

hai semua blogger! 
TAMAT
seperti yang korang semua maklum, kerusiburok akan bercuti ke Phuket awal Disember ni (baca entri kerusiburok ke : PHUKET (intro)

jadi, kerusiburok bercadang nak bagi ole-ole dari Phuket kepada blogger2 sekalian.

bermula 25 Nove 2014 hingga 3 Dec 2014
KLIK banner di atas untuk sertai.

OLE-OLE utama akan diberi kepada 3 pemenang bertuah. 
tapi kalau ramai yang join segmen giveaway ni, 
saya akan tambah 7 lagi ole-ole untuk blogger bertuah! 
hehehe

3 x Ole-Ole Utama = T-shirt kenangan dari Phuket
(sebab tu conduct giveaway awal-awal, nanti pemenang boleh dapat saiz baju yang betul hehe)


JOM SERTAI! Mana tahu korang bertuah! Klik Banner kat atas tu ye untuk syarat yang simple :)


jom join ramai-ramai. ajak blogger lain sekali yer! 
di samping bersegmen, boleh jugak kita berblogwalking dan berkenalan! hehehe

babai.

11 comments:

  1. ting..tong..hye..BW dari segmen yang sama..
    goodluck & all the best..

    ReplyDelete
  2. Gud luck kak.. dpt ole2 ni mmg syokk laaa.. xdpt g pon dpt ole2 jadi la

    ReplyDelete
  3. ziarah kwn2 dr GA yg sama. gud luck kak ! :)
    jemput ke blog sy ye.


    ana-mizu.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. punnnn tak sempat join, hadeyyy

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.