Pengumuman !!!!

Hai, orang-orang kampung semua. Sila ambil perhatian.
Pengumuman untuk pemenang Giveaway By Mamaniza yang disponsor oleh cheq.
Inilah pemenang-pemenangnya :-


Sila hantar detail kalian ke nombor telefon ini >>> 0172788126
Jangan PM di facebook sebab mesegger fb dah bengong.
Setakat ni baru seorang pemenang yang saya dapat detailnya.
Kalau boleh hantar detail sebelum habis bulan ni sebab cheq nak pergi bercuti.
Nak selesaikan kerja sebelum pergi bercuti ;-)



25 comments:

  1. Tahniah pada semua yg menang..oh..mood nak bercuti ya mama..best2..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuti belum lulus lagi tapi dah beria-ria dah ni =)

      Delete
  2. tahniah buat mereka
    selamat bercuti juga kepada empunya blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuti belum kompom lagi .
      Risau cuti kena beku kalau banjir.

      Delete
  3. Tahniah kepada semua pemenang :)

    ReplyDelete
  4. SA plak x dpt contact penaja sbb SA pun slh seorang pemenang...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penaja tak alert la ni.
      Kalau ada rezeki SA, dapat jugak nanti.=)

      Delete
  5. tahniah semua yang berjaya ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya klik2 nuff2 mama sekali. hehe

      Delete
  6. tahniah kepada pemenang2. hehe

    ReplyDelete
  7. Tahniah kepada semua pemenang.. selamat bercuti buat mama..

    ReplyDelete
  8. Tahniah tahniah. Apa hadiahnya mama ? :p

    ReplyDelete
  9. Tahniah pd pemenang. Hadiah pe tu? Nk tau jgk..hehe
    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete
  10. tahniah pemenang sekalian ^^
    tapi yang menarik minat ku adalah.. bercuti ? kemana ? nak ikut...
    bawalah dakuuuu pergi..

    ReplyDelete
  11. Nak hantar detail jugak boleh? Walaupun tak menang. haha

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.