CABARAN NOVEMBER #2 BY KHATY R'BAIN : HARI 2 - Gambar Insan Yang Disayangi

Hari 2 : Gambar Insan yang Disayangi




Tentulah kedua ibubapa cheq. Tanpa mereka berdua ni takdak la cheq kat dunia ni. Jugak adik-beradik yang sanggup bersusah payah untuk cheq. Diaorang semua ni jauh di mata tapi sangat dekat di hati.





Wajah 3 beradik ni sentiasa terbayang-bayang ja kat mata. Merekalah permata, berlian, emas, perak., suasa... 
Teman sehidup cheq ni, sanggup terima cheq seadanya.
Mereka semua nilah insan-insan yang disayangi dan teristimewa dalam hati cheq.          LOVE U ALL, MUAHHH !!!

29 comments:

  1. Pastinya la Ibubapa dan adik beradik insan yg disayangi kan..comel wajah 3 beradik tu..pandai ja posing..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semestinya. Masing-masing posing tengok ke lain =)

      Delete
  2. haruslah family yang menjadi ksayangan kita kan. hehe ^_^

    ReplyDelete
  3. Ramainya adik beradik. Best.. sayangilah keluarga selagi mereka ada..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni pun dah kurang sorang adik-beradik mama.

      Delete
  4. Family always in my heart...syg mereka ketat2 :)

    ReplyDelete
  5. keluarga adalah hrta yg tak ternilai..

    ReplyDelete
  6. keluarga adalah segala-galanya..tanpa mereka siapalah kita

    ReplyDelete
  7. mestilah keluarga yang paling kita sayangkan =)

    ReplyDelete
  8. ramai juga adik beradik mama. sama macam saya juga. hehehe... mama kurang seorang adik, saya kurang seorang ayah. tapi ALLAH lebih menyanyangi mereka :)

    ReplyDelete
  9. Mestilah keluarga yg paling disayangkan ;)

    ReplyDelete
  10. one happy family..
    meriah ada ramai siblings boleh gaduh boleh manja..
    semoga semuany dirahmati ^^

    ReplyDelete
  11. Comelnye farhanah farhanah farhanah. Selalu2 lah masuk insta kak, hihi omeyyy

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.