CABARAN NOVEMBER #2 BY KHATY R'BAIN : HARI 6 - Gambar Header Belog

Hari 6 : Gambar header blog


Dah sebulan lebih menggunakan header ni.
Masa awal berblog, header biasa saja.
Inipun bertukar header selepas join satu segmen yang dianjurkan oleh Dikna.
Dan hadiahnya ialah edit blog.
Memang puas hati dengan hasil kerja tangan Dikna, terutamanya bunga sekuntum tu.
So sweet dengan warna pink, warna kegemaran cheq. 

Itu saja untuk kali ini, sampai kita berjumpa lagi di cabaran seterusnya.

17 comments:

  1. tu la,suka jugak tengok bunga pink tu. nampk sweet gituu.^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dikna ni tahu kesukaan akak ni. Tak bagitau pun kat dia =)

      Delete
  2. Header blog mama mmg cantik berseri dgn bunga ros tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..1st time nampak bunga tu, terus jatuh cinta. Cantikk.

      Delete
  3. header mama memang cantik. bunga besar sekuntum tu lagi menyerikan header

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kretif orang yang cipta header ni untuk saya.

      Delete
  4. header yang ni pun dah cantik sebenarnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni lah satu-satunya header saya buat masa sekarang ni. =)

      Delete
  5. Wana memang berkenan dengan bunga man sekuntum tu..comel..dikna memang pakar dalam blog kan mama..

    ReplyDelete
  6. memang lawa header blog mama ^^

    ReplyDelete
  7. wahhhh untung menang blog dapatt edit... ekin semua header buat sendiri jer... simple2 puas hati la buat sendiri... :)

    ReplyDelete
  8. Sentuhan Aina memnag awesme kan mama :)

    ReplyDelete
  9. yeh.. mmg cantek header akak.. siap ade bunga sekuntum.. memang cantek la ^^

    ReplyDelete
  10. Kan kak... sejak dikna tuka ritu la.. pasni ase mmg xtukar dah kott.. ooohhh tibe2 rindue kt dikna syg

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.