Selamat Hari Lahir Adik

 •*¨*•♫♪。 ✿* Semoga dengan bertambahnya usia menjadikan kamu insan yang mulia, semakin disayang Allah dan menyayangi Allah, semakin umurnya berkah, pahalanya bertambah, segala urusan dipermudahkan Allah.

Harini 30 November 2014 tepat kejap lagi jam 9.41 pagi..genaplah puteri kedua cheq beumur 4 tahun.
Cepatnya dia membesar.
Budak yang memang tak banyak kerenah.
Tapi sangat pemalu.




setelah 2, 3 hari dilahirkan

Makin besar, makin comel macam mama dia.

Selamat hari lahir sayang ♥♥♥




19 comments:

  1. Happy birthday Diyanah
    Moga terus menjadi anak yg solehah :)

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir , umur dia macam adik saya

    ReplyDelete
  3. comel betul la adik..geram pula tengok senyumannya tu..hehehe..apapun,selamat ulangtahun..moga jadi anak yang pintar dan solehah..amin

    ReplyDelete
  4. salam singgah sini mama...selamat hari lahir untuk Diyanah...comelnya dia mama...

    ReplyDelete
  5. Selamat hari lahir adik..smg jd ank solehah ye dik...
    Sebaya ank sue yg sulong :)

    ReplyDelete
  6. alolo, comey aihh. happy birthday kat adik. ^^

    ReplyDelete
  7. Happy birthday Diyanah.. semoga menjadi anak yang solehah dan berjaya di dunia dan akhirat..

    ReplyDelete
  8. happy belated birthday Diyanah :D ahaha , makin comel ya dah membesarr ni xD btw, birthday dia sama dengan sis saya juga . ehehe

    ReplyDelete
  9. Happy belated birthday, sayang.
    Comellah die...

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. happy beday dear..
    Smoga membesar dgn sihat n bagaikan juara. Moga trsbdipermudahkan dlm pjlanan hidup ni serta tabah.mghadapi ujian y mdatang.. moga membesar mjd ank.gadis y cantik paras rupa.n baik hati budinya..

    Nama diyanah...sama dgn nama ank sedara lya

    ReplyDelete
  11. Happy belated birthday dari kak ct heheh.. Jadi anak solehah yee..

    ReplyDelete
  12. Kakak, adik, baby. Kan kak. Hehe.
    Happy birthday :)
    Moga jadi anak yg solehah ^.^

    ReplyDelete
  13. Happy belated Birthday...semoga menjadi anak yang solehah :)

    ReplyDelete
  14. Cepat ja anak membesar...Anak saya pun dah 2 tahun. rasa macam baru semalam bergelar abah...

    semoga menjadi anak yang solehah

    ReplyDelete
  15. untung lah comel macam mama~

    Happy birthday adik :)
    Semoga membesar menjadi anak yang solehah dan berbakti kepada ibu bapa yee dik..
    Dah besar, jangan nakal macam akak, contohi mama kamu yeee..

    ReplyDelete
  16. Happy belated birthday adik.
    Moga maintain comeelll. Hehe.
    Moga jadi anak solehah dunia dan akhirat ;)

    ReplyDelete
  17. comel Diyanah.. happy belated birthday :)

    ReplyDelete
  18. selamat hari lahir adik... semoga panjang umur dimurahkan rezeki... amin... comeynya adik...

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.