Hadiah Lagi ;-)

Petang semalam lagi parcel ni dah sampai ofis. Tapi disebabkan cheq ada kerja kat luar, cheq wakilkan anak buah untuk sign penerimaan hadiah ni.
So, pagini excited masuk ofis bila tengok ada parcel atas meja.




Ni la hadiah untuk pemenang Blogwalking Bersama RedBellas. Buat masa ni belum tahu lagi nak guna untuk apa.
Boleh letak dalam keta, nak balik kampung masukkan baju je dalam tu.
Letak dalam opis pun ok jugak.
Dalam bilik kat rumah pun orait jugak.
Terima kasih RedBellas !!!


36 comments:

  1. untungnya, rezeki kan.. alhamdulillah...
    Mama Niza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah mama. Rezeki berblog. Kawan pun dapat.

      Delete
  2. Wahhh tahniah kak... murah rezeki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Ayu...
      Aminn, mudah-mudahan murah jugak rezeki si pemberi hadiah ni.

      Delete
  3. rezeki namanya tu kan, alahamdulillah =)

    ReplyDelete
  4. wah besnya dpt hadiah. tahniah kak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seronok. Selain dapat kawan, ada rezeki dapat hadiah.

      Delete
  5. Tahniah kerana berjaya...baru best nk join segmen kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih JM. Bertambah semangat nak join..hehehe

      Delete
  6. wah, bestnya... menarik pula tu warnanya.. bole letak kat mana-mana. tahniah mama! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Amy.
      Macam-macam kegunaannya tapi belum tahu lagi nak buh apa dalamnya. Macam sayang plak nak guna.;-)

      Delete
  7. wah bestnye
    sgt bermanfaat hadiah tu kak
    kaler pun cantik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semangat tengok kaler oren ni. Masih terpikir-pikir nak guna untuk apa. ;-)

      Delete
  8. Replies
    1. Nice colour. Saya suka, saya suka...^_^

      Delete
  9. Alhamdulillah, rezeki..tahniah mama :)

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.