Jate Ke Tino ???

Itulah persoalan yang selalu diajukan untuk anak cheq yang ke 2.
Lepas potong rambut, habis wajah kegegelan adik hilang. Nampak macho plak.
Kadang-kadang adik dah pakai dress pun orang salah tengok lagi.
Tang mana tah nampak kejatenan adik ni, hehehe.






Dulu adik memang rambut panjang, cantik rambut adik ni, ikal mayang.
Dah lebih setahun rambut ni dipotong, gara-gara jangkitan kutu kat taska.
Jalan mudah, potong rambut jer..

14 comments:

  1. ala..ciannya dia..tapi tetap nampak comel..ada sorang anak buah wana juga pmpuan tapi macam laki sebab rambut pendek dan sikapnya yang agak kelakian..orang tau dia pompuan sebab dipakaikan dress..hiihi

    ReplyDelete
  2. hihi.. anis mase kecik2 dulu mak selalu potong pendek rambut.. siap org panggil abg lagi..padahal pompuan.. mak anis dh malas nak dengar anak dye kena panggil abg terus panjangkan rambut..hahah...

    ReplyDelete
  3. Masa sue kecik mak sue pun x bg simpan rambut pjg. Masa nk kawin baru dia suh simpan bg pjg..

    ReplyDelete
  4. Mace jate ado..mace tino pom ado nie..tp xpo ah..napok comey gitu..hensem pon ado gok..hihi
    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete
  5. omel ! anak cn pn org stil confuse jate ke tino..hehe

    ReplyDelete
  6. anak saya yang no 2 pun selalu kena soalan yang sama
    pakai gaun pun orang boleh confuse =)

    ReplyDelete
  7. comey je :) cantik dia rambut panjang :)

    ReplyDelete
  8. lawa lah rambut dia ikal tu. hehe... tapi muka dia nampak lembut, xde lah sangat nampak lelakinya...

    ReplyDelete
  9. rambut panjang@pendek tetap comeyyyyy....(^_^)

    ReplyDelete
  10. comellll.! Gambar first tu nampak mcm laki siket, hihi tp muke tetap gegel. Alaa comelnyee

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.