No Internet

Assalamualaikum semua.
Sekarang ni cheq dalam perjalanan balik ke kampung emak ayah cheq.
Sikit lagi nak sampai.
Mungkin dalam minggu ni, cheq takkan bersiaran di blog.
Sibuk untuk kenduri dan kampung ni jugak bebas dari orang-orang antisosial.
Maknanya takdak line internet kat kampung.


Happy holiday to me!!!

Psttt : malam sebelum ni ada mimpi yang berat badan naik 10 kg lepas bercuti ni. Logik jugak sebab memang nak cari makanan yang sedap-sedap. Tapi takkan la sampai naik 10 kg...mintak simpang.

26 comments:

  1. take care mama..semoga selamat sampai ke destinasi..happy holiday :)

    ReplyDelete
  2. Happy holiday mama..bestnye balik kg tgk sawah menghijau..enjoy your holiday :)

    ReplyDelete
  3. Selamat Bercuti...
    10 kg tu memang banyak kot..hahaha

    ReplyDelete
  4. tak pe lah dear.. utamakan yang penting dulu..
    Mama Niza

    ReplyDelete
  5. takpa, bukan selalu nak makan sedap2. hehe. semoga selamat sampai. selamat bercuti na! ^_^

    ReplyDelete
  6. mkan apa tu naik smpai 10kg , huhuu

    ReplyDelete
  7. Selamat bercuti.. amboi xkan sampai 10kg. Hihik

    ReplyDelete
  8. Awhh seminggu lama tuu. Hehe spend time dengan mak ayah ye :) Have fun!

    ReplyDelete
  9. x de line kt kg tu bese...mmg x tgk h fon pun klu blik kg.. kekadang 3-4 bateri kong bia kan je :)

    ReplyDelete
  10. Rasa tak senang /tak lengkap kalau no internet.

    ReplyDelete
  11. Happu holiday.. mesti syok duk kampung. Lg2 ada majlis kat kmpung semestinya sgt meriah n bgotong royong..


    Waaaaa..lya x mimpi ni pom naik melebihi 10kg..

    ReplyDelete
  12. wuuut ? siaran of seminggu hahaha oh no.. Please comeback home cecepat. Eh tidaklah.. Happy holiday spend masa dikampung tu..

    ReplyDelete
  13. Selamat bercuti kak. Akhirnya balik jugak kampung. Hehe

    ReplyDelete
  14. Selamat beristerirehat.....hari tanpa internet

    ReplyDelete
  15. Selamat bercuti. Alhamdulillah dapat renung muka dan wajah mak dan ayah

    ReplyDelete
  16. Mama, Annur masukkan blog mama dlm bloglist sulung annur ea.. tapi err Boleh tak Annur panggil akak Nor.? sebab banyak sangat blogger "mama"..Annur kelliru...huhu

    ReplyDelete
  17. happy holiday faraah...best balik kg....:):)

    ReplyDelete
  18. haha sekarang dah sampai rumah kan.. so, naik tak 10 kg nye? haha sampai mimpi haa, takut sangat ehh berat naik? nasib baik kite susah nak naik berat, kekeke

    ReplyDelete
  19. 10 kg naik sekaligus boleh pengsan tengok. Hehe. Super dahsyat tu. Hehe

    ReplyDelete
  20. kalau x dapat internet sehari je..fuhhh..mmg x senang hidup tau :-)

    ReplyDelete
  21. amboi, siap mmpi berat naik tu. hehehe... susah nya kalau xde tenet.. xley hidup saya...

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.