Berkhatan

Selamat berkhatan anak-anak saudara cheq.
Dah jadi lelaki sejati.
Boleh dah tolong emak dan abah, tolong jaga adik-adik.


27 comments:

  1. dah besaq dah tu kalo berkhatan, boleh ikut ayah sembahyang di masjid..

    ReplyDelete
  2. Anak saya akan bersunat, Insya Allah sabtu ni...:)

    ReplyDelete
  3. Selamat berpantang sementara adik2 :)

    ReplyDelete
  4. hehehe.. memang amalkan bahasa inggeris betul diaorang..

    ReplyDelete
  5. Musim budak3 berkhatan sekarang ni :)

    Jemput singgah sini mama :) http://norshamimi.blogspot.com/2014/12/10-pengomen-tegar-november.html

    ReplyDelete
  6. sronok tgk berita semlm..brkhatan beramai-rmai..meriah..haha!

    ReplyDelete
  7. hehe..musim cuti sekolah ni memang banyak anak2 lelaki yang dikhatankan..:)

    ReplyDelete
  8. time cuti sekolah org mula berkhatan tapi dh tak ramai jumpa tok mudim dorang g jumpa doktor terus

    ReplyDelete
  9. musim kahwin dan musim berkhatan..hehe

    ReplyDelete
  10. Mamamyja ingat nak khatankan yg sulung nih. Tp cm terlalu awal pula.

    ReplyDelete
  11. owh ingatkan siapa yang berkhatan...

    yeaaa dapat duit banyak...yaka?

    ReplyDelete
  12. musim cuti sekolah pastinya menjadi musim berkhatan dan perkahwinan

    ReplyDelete
  13. teringat masa kecik tengok budak laki kena sunat. yelah.. buat khatan beramai ramai kat dewan org ramai depan umah pulak.. ada yg lari. ada yg meraung macam kena sembelih.. ada yg steady.. & ada jugak yg nangis x bunyi.. hehehehe

    ReplyDelete
  14. x de anak lelaki utk dikhatankan....belum ada rejeki...
    saya follow sini ye?

    ReplyDelete
  15. hehe praktis english bagus dorang nih hehe
    ana dtg join segmen cik balqis hehe


    http://ana-mizu.blogspot.com/2014/12/segmen-zaman-persekolahan.html

    ReplyDelete
  16. jempot join ga saya :)

    http://mamadarwiish.blogspot.com/2014/11/manis-giveaway-by-mama-darwiish.html

    ReplyDelete
  17. pandai bebudak tu gunakan bahasa inggeris yg cekgu ajar. hehee. OME!!

    ReplyDelete
  18. haha dah jadi lelaki sejati ye...
    Kite dari baby dah jadi perempuan sejati lah gitewww?

    ReplyDelete
  19. selamat berkhatn untuk adik2 saya juga. hahahaha

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.