Wordless Wednesday

Betul ke bohong...


26 comments:

  1. kalau mamamyja yang no. 1 dan 2 tu betul. hehehe, no.3 tu xlut. makan banyak mana pon xgemuks. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. untungla badan tak naik.
      saya ni lepas makan ja mesti menyesal....hahahah

      Delete
  2. Adoi..kelaka pun ada bila baca sbb ada benarnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah, pandai-pandai jer diaorang cari fakta ni...heheheh

      Delete
  3. hahaha. no satu tu kadang kadang je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya berhabis jugak tapi untuk anak-anak jer

      Delete
  4. no 1 tu kak ana idak kut, sayang duit hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena simpan jugak kannn,
      untuk masa-masa terdesak

      Delete
  5. Hehe. No satu je yg tak. Org bagi duit, kita masukkan terus dalam bank. :)

    ReplyDelete
  6. kalau saya no 2 dan 3 ja kot. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh, dah banyak duit cik fafa simpan ni...heheheh

      Delete
  7. dulu sblm kwin mkn byak xgemok pon..skrg je mkn mmg akan gemok huhuhu..

    ReplyDelete
  8. Hahaha..betul tu betul...hahaha :)

    ReplyDelete
  9. Ada betulnya tuh..
    Tapi Fuza ni cuba lah makan macam2 nak bagi naik berat badan
    Kata Doktor Pakar...itu dah memang metabolism badan saya..tah leh buat apa...

    ReplyDelete
  10. Kalau saya, no.3.
    Saya ni kurus je tapi aneroxia nervosa sikitlah..

    ReplyDelete
  11. Bestnya mkn byk mn pun x naik berat badan..SA? Zaman umur 20an mkn apa pun bdn x naik...dah lahir Dania still maintain..tp bila dh masul 30an.....masak nk kawal...

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.