Dinner + Supper

Ikutkan taknak makan malam dah.
Sebabnya petang tadi dah makan berat.
Tapi baru pukul 10 malam, perut dah berkeroncong.
Ingatkan cheq sorang ja yang lapar, cik husband pun sama jugak.
Macamana la nak diet gini.

Mintak cik husband bungkuskan char keow tew, tapi tutup plak kedainya.
Dah kempunan nak makan.
Sudahnya cik husband balik belikan burger saja.
Burger ni pun bukan sebarang burger.
Burger hasil idea abang sado Fizo Omar.

Bagi cheq la, cheq bagi 4 daripada 5 bintang untuk burger ni.
Sosnya sedap dan sayuran diletakkan memang banyak.
Sebab cheq memang suka sayur banyak-banyak ni.
Harganya pun murah berbanding dengan burger McD..dah lama kena banned
Memang sesuai la dengan mottonya.
Harga kaki 5, rasa bintang 5.

Burger daging special


14 comments:

  1. alohhh macam sedap jee. mane nak dapek ni? kat kelantan je eh?

    btw, kite penah jumpe fizo. haha dengan motor hijau die. memang sado!

    ReplyDelete
  2. Nampak sedap tuh.. Eyda kalau tengah2 malam lapar, memang kena makan.. kalau tak, mau tak boleh lena dibuatnya..

    ReplyDelete
  3. sedapnya... nanti balik kelantan kena p cari nih.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Ada kelianan tak burger tu? Nampak sedap. Lapr burgeerrrr..

    ReplyDelete
  5. wow..bestnya..wana pun suka makan burger..dah lama juga x makan mc'd sejak di banned..huhu..

    ReplyDelete
  6. Sedapnya burger...rasa lama dah tak makan..hehehe

    ReplyDelete
  7. francais fizo tu byk kat melaka.
    and byk gak yg tutup dah...
    ok la pada aida.
    sedap tapi mahal ha ha haha :)

    ReplyDelete
  8. Brp rm kak? Hehe. Sedapnya banyak sayor :)

    ReplyDelete
  9. betul..kekadang kedia2 biasa2 je tapi rasa..fuhh...sedap yak mats

    ReplyDelete
  10. wah, menariknya! rasa lapar la pula. erk.. >.<

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.