My New Family Member

Memperkenalkan ahli baru keluarga besar cheq.
Muhammad Wafi B. Muhd Zahid.
Ini adalah hero keempat bagi kakak cheq.
Dan cucu emak ayah yang ke 14.
Dah nak masuk 4 bulan pun umur Wafi, tapi cheq baru dapat peluk cium dia.
Sebelum ni duk tengok gambar kat wasap ja.

Muka sentiasa senyum, bikin hati geram jer.
Comel kan ???

Sedap bau baby, ni yang buat jeles ni.
Maktih dah nak balik tinggalkan Wafi.

Ni pulak anak angkat kakak sulung cheq.
Kesiannnn, dia takdak anak kecik. Jadi bela anak kucing ja la.
Nama kucing ni Tam, sebab bulu dia warna hitam.
Teramat la manja.
Usung ke sana-sini.

Tak tahu takut dengan orang. Nak duduk atas riba
ja.

Insyaallah, tahun depan bakal bertambah lagi keluarga besar kami.
Belum pun cukup seminggu tinggalkan kampung, hati ni dah mula timbul rindu.
Macam nak terbang semula ke kampung.

11 comments:

  1. alamak wafi dan tam tu sama2 comel..geramnya tengok :D

    ReplyDelete
  2. Alololor..comeynye Wafi..Cik Mimie pun bakal dapat ahli baru jugak..hehehe :)

    ReplyDelete
  3. balik kg jumpa anak-anak buah memang best!!!
    meriah suasana :)

    ReplyDelete
  4. alolo, comey aihh. syok la noh, bertambah meriah. ^^

    ReplyDelete
  5. comel tengok mata bulat tu =)
    dah lama juga tak dapat cium bau baby ni

    ReplyDelete
  6. alorh. dua-dua tomei ^^,

    apa maksud nama Wafi ye kak?

    ReplyDelete
  7. Senyum ja si baby. Baby tam pun comel jugak. Hehe

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.