24 Jam !!!

Baru berkesempatan nak taip entry pertama harini.
Nampak tak betapa busynya cheq harini.
Maklum la hari pertama bekerja, hujung tahun plak.
Macam-macam pihak atas minta.
Nak plak segera, ingatkan kita ni robot kot.
Tekan ja semuanya dapat.
Sabar ja lah...

Harini lah jugak cheq bertugas 24 jam.
Dari 8 pagi tadi sampailah 8 pagi esok.
Bermakna anak-anak cheq malam ni tidur dengan abah diaorang la.
Walaupun dah banyak kali cheq tinggalkan diaorang kat abahnya, hati ni tetap risau jugak.
Sebabnya 3 beradik tu kalau makan cheq yang akan suapkan, boleh ka abah diaorang buat gitu.
Tidur malam, baby kena susukan dengan susu badan, kompom abahnya takleh buat...hahaha

Bab makan malam cheq dah siapkan dah tengahari tadi. 
Sempat singgah pasar beli lauk.
Dah siap masak pun, tinggalkan untuk panas balik ja.
Masak masakan favourite anak-anak...sup daging + sohun + kentang.

Harap-harap malam ni takdak la kejadian-kejadian yang pelik yang akan menyebabkan cheq terpaksa tambah jam untuk bertugas.
Ni pun dah mengantuk tahap gaban dah ni.

Belanja gambar 3 beradik ni sekeping.
Dah mula rindu dengan diaorang.

17 comments:

  1. selamat berkerja mama.semoga dipermudahkan.. :)

    tengkiu bw blog Jie tdi. ^_^

    ReplyDelete
  2. Selamat bekerja mama...bertabah la ye mama..faham perasaan mama yg terpaksa tinggalkan anak2

    ReplyDelete
  3. tudiaa aih, selamat menjalankan tugas. ^^

    ReplyDelete
  4. selamat menjalankan tugas dear..

    ReplyDelete
  5. selamat bertugas mama farhanah

    ReplyDelete
  6. selamat bertugas ya sis. Memang pun sis bila tinggalkan anak kat en suami, rasa risau tu tetap ada. Hehe

    ReplyDelete
  7. bertabah sangat nak tggalkan anak pd suami. haihh..

    semoga kuat jiwa raga fzikal mama

    ReplyDelete
  8. selamat menjalankan tugas ya mama..:)

    ReplyDelete
  9. supermommy.. takpe anak akan kenang pengorbanan mak dia nanti. Insya Allah dady boleh handle kecuali susu badan hehehhee

    ReplyDelete
  10. Baru sempat singgah sini :) mmaf ye mama :) apapun selmat menjalankan tugas :)

    ReplyDelete
  11. amin..moga dipermudahkan..
    kerja shift ye...

    ReplyDelete
  12. mama terbaik... selamat berkerja ya... :)

    ReplyDelete
  13. sedapnya sup daging tu kak. hehe. selamat berkhidmat utk negara :)

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.