Aku Berkuasa !!!


Di sekolah zaman cheq dulu.
Inilah kuasa yang paling besar untuk seorang ketua kelas atau pengawas.

"Siapa bising, aku tulis nama kat papan hitam!!!"

Zaman anak-anak kita sekarang ni camna plak ye???

17 comments:

  1. erm xde dah kot camni. takleh nak agak. anak sedara takde. apatah lagi anak sendiri. haha

    ReplyDelete
  2. hahaha..tringat zaman darjah 1 and 2...lps tu dah pupus dah....huhu....

    ReplyDelete
  3. dulu selalu dapat peluang buat benda ni :D

    ReplyDelete
  4. Hahaha. sekarang dah tak dak macam ni. zaman dah berubah. :)

    ReplyDelete
  5. rasanya sekarang tak de macam nih.. kena tanya anak laa macam mana diaorang kat kelas sekarang.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. haha. tak pernah pun menulis dan ditulis nama kat papan hitam. hehe. zaman sekarang tak tau la camna. tanya sapa hat jadi cikgu tengok. ^^

    ReplyDelete
  7. Hahahhaa..teringat zaman sekolah dulu...hehehe..rindunya.. :)

    ReplyDelete
  8. hehe, kekdg smpai nanges2 sbb ketua kelas sja2 je tulis nma kita..

    ReplyDelete
  9. haha. pernah jugak lalui zaman tu. poyo giler tgk ketua kelas dgn pengawas time tu.

    ReplyDelete
  10. Hehe..samalah.
    Tingat kisah sekolah rendah.

    ReplyDelete
  11. Sekarang taktau. IM penah buat benda tu kt papan itam jugak :p

    ReplyDelete
  12. hehe..nama wana jarang naik sebab geng dengan pengawas..hihi

    ReplyDelete
  13. hahahahah.. dulu selalu buat.. adoi. kelakar betul..

    ReplyDelete
  14. Haha..itu dulu..zmn skrg xpkai dahh..hihi

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.