Grand Prize Winner

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Semalam cik Yana kita dah umumkan pemenang untk GA Birthdaynya.
Cheq pun semak la, takdak pun nombor bertuah cheq ni.
Sekali scroll panjang ke bawah, muncul nombor cheq sebagai pemenang utama.
Banyak kali jugak la cheq nombor penyertaan, takut salah

Inilah hadiahnya...yahooo

See, my lucky number

Detail cheq dah berikan kepada penganjur.
Tak menyempat-yempat..hahaha
Dah dapat nanti, boleh la sembur-sembur.
Terima kasih Yana.


17 comments:

  1. Assalammualaikum .. Alhamdulillah thniah !!! ^^

    ReplyDelete
  2. Tahniah kak,.. semoga rezeki terus berlimpah

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah mama.. tahniah ya.. sama laa klu Eyda menang apa2 GA atau segmrn, selalu check banyak kali.. bukan apa takut salah tengok kan..

    ReplyDelete
  4. wow, seronoknya dapat grand prize..tuah rajin ikut ga tu mama..tahniah..

    p/s: lepas ni tambah wangi la mama *_^

    ReplyDelete
  5. Tahniah mama...:) seronoknya dapat grand prize..hehe...boleh la kongsi2..hahaha

    ReplyDelete
  6. wahh, grandnyaaa. hehe. tahniah! ^^

    ReplyDelete
  7. wah..bestnya...mmg luck lah mama nih

    ReplyDelete
  8. ehem. tahniah mama! untunglah.. hehe. ni ke hadiah yang x dapat tu?

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.