Terharu

Terima kasih sebab sudi jadi kawan cheq.
Cheq pun ikhlas mahu berkawan dengan rakan-rakan blogger sekelian.
Tidak ada niat apa pun selain nak berkawan.
Selain join GA nak dapat hadiah....hahaha, selingan sikit

Terharu sangat bila ada rakan-rakan blogger yang bersusah-payah buat reward untuk cheq ni.
Tak sebesar mana pun komen yang cheq berikan.
Bukan untuk mengejar reward atau hadiah, tetapi cheq memang suka membaca satu persatu.

Susah payah Cik Mimie mengedit sijil ni untuk cheq. Terima kasih Cik Mimie.
Cik Mimie pun salah seorang pengomen tegar blog cheq jugak.



Ni plak reward dari Hikayat Seorang Budak.Memang berpinar mata jugak mulanya tapi memang cantik susunan warnanya.
 Budak pun menjuarai carta pengomen tegar blog cheq.


Terima kasih sekali lagi Cik Mimie dan Budak.


17 comments:

  1. tahniah mama :) meh ngomen kat blog kita pulak..hiiii

    ReplyDelete
  2. tahniah mama..cik mimie dan HSB memang rajin komen..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu lah, kat mana-mana blog jer mesti ada nama diaorang. =)

      Delete
  3. Alhamdulillah...tahniah mama...^_^

    ReplyDelete
  4. untungnya.. mama nak jadi pengomen tegar agak terbatas... apapun.. tahniah..

    ReplyDelete
  5. Tahniah mama.. mama pun dah jadi antara pengomen tegar blog Eyda..

    ReplyDelete
  6. depa memang, rajin betul. tahniah na. ^^

    ReplyDelete
  7. Waaah bagus lah depa niiii
    Terharu sambil nangis tak kak?hihihi

    ReplyDelete
  8. Sama2 Mama ..reward tak seberapa je tu :)
    terima kasih sebab sudi datang n komen di blog Cik Mimie yang biasa2 tu..

    ReplyDelete
  9. Terima kasih mama atas entry :)
    Terharu jugak mama up entry ni. Sory buat mama berpinar mata. Hehe

    Tetiba panggil akak jadi mama :')

    ReplyDelete
  10. Tahniah mama... mama memey sporting bila komen kat blog... hihi...

    ReplyDelete
  11. bestkan bila jadi top comentar, kehadiran di hargai

    ReplyDelete
  12. tahniah mama! saya pun dapat juga. hehehehehe

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.