CABARAN NOVEMBER #2 BY KHATY R'BAIN : HARI 7 - Gambar Tempat Menarik Yang Pernah Dilawati

Hari 7 : Gambar tempat menarik yang pernah dilawati

ICT, Shah Alam
Kota A Famosa, MELAKA
Gambang Waterpark, PAHANG
 Suria KLCC, KL
Lotus Desaru Beach, Kota Tinggi JOHOR
Pantai Batu Buruk, TERENGGANU
Cameron Highland, PAHANG
Sebenarnya ada banyak lagi tempat menarik yang cheq dah pergi.Tapi gambarnya takda.So, cuci mata dengan gambar yang ada je la.


10 comments:

  1. Bestnya..wana byk tempat lagi x pegi..setakat ni kota a famosa dan Syria klcc dah penah pegi :)

    ReplyDelete
  2. I-city yg dekat tu pun sue blom smp. Hehe...

    ReplyDelete
  3. banyak tempat yang akak dah pergi. huhu. saya takat kota a famosa je la kot yg baru sampai :)

    ReplyDelete
  4. wah mama, keliling Malaysia nampak, semuanya best2 kan :)

    ReplyDelete
  5. wah banyaknyer. mamamyja asik pergi langkawi jer tiap2 tahun. hehe, tahun depan jer xpegi.

    ReplyDelete
  6. wah desaru pon pena pegi ek? desaru tuu dekat sangat ngn tmpt nadyya belaja dlu. hee

    ReplyDelete
  7. best nye dapat jalan. Kite jrg berjalan. Dulu rumah dekat dgn klcc, jln kaki pun boleh. So, dah bukan tempat menarik dah, haha
    Melaka best! yang lain tak pernah jejak lagi..

    ReplyDelete
  8. Wahh byknye tempat akk dah pergi...

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.