WORDLESS WEDNESDAY : OH MY PHONE !!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Betapanya powernya telefon cheq sekarang ni.
Hanya perlu cas 15 minit saja, bateri telefon cheq akan penuh-sepenuhnya.
Tapi baru guna 5 minit dah ploppp..bateri kong.
Ni gara-gara telefon cheq terendam dalam air vitagen Damia.




notajarihalus : masih mencari-cari calon telefon baru.

12 comments:

  1. Memang power sungguh tuh... Hehe... Vitegen tak bagus kesihatan telefon anda hehe

    ReplyDelete
  2. alolo..macam mintak beli baru je tu

    ReplyDelete
  3. haaa ?? muat ka hp masuk vitagen ? eeerk..
    kalo akak cuba keringkan ? guna vacuum jgn guna hair dryer..

    ReplyDelete
  4. macam mana boleh terendam dalam vitagen mama? angkat iphone terus la mama, hehehe...

    ReplyDelete
  5. mak aiiii......jom beli xiomi...hahahahaha

    ReplyDelete
  6. kesiannyer..ada harapan laa nak fon baru ni

    ReplyDelete
  7. Ala kesiannya kat hp tu kena beli baru la tu

    ReplyDelete
  8. hahahaha aduhai sabar je la jadi macam tu. nasib hp ye

    ReplyDelete
  9. itu memang kelakar. cam ner la leh masuk dalam air vitagen. hihik
    dah lama pakai kan? minx beli baru la tue. hihik

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.