KASUT RAYA OH KASUT RAYA

Dah 2, 3 hari cheq keluar cari kasut raya anak2 cheq.
Pening.....
Kasut banyak yang berkenan tp masalahnya ank cheq no 2 ni nk jugak sama kasut macam kakak dia.
Kakak dh berkenan satu kasut tu, dah mmg sesuai dgn kakak, saiz pn sesuai sgt...
Tapi si adik pn nak yg sama jugak.
Minta jurujual cari saiz utk dia...xdak
Dh berebut kasut kakak tu w/pun dia tahu kasut tu besar untuk dia.
Dh meraung plak...
Terpaksa pujuk si kakak supaya cari kasut lain plak...
Nasib baik kakak boleh dipujuk.


Kalau boleh cheq nk la cari kasut yg tahan lama skit.
Tak kisahla mahal pn.
Punya susah nk cari kasut sedondon untuk 2 beradik ni.


Last-last kasut raya depa cheq cari kat pasar malam wakaf che yeh...
Cheq yang terlebih berkenan sbb comei sgt bila sarungkan kat kaki depa.
Sekali dengan baby sedondon kasutnya. 
Anak cheq  no 2 pn puas hati sebab semua kasut serupa dgn kakak dia...



Ni la kasut tu. Comei kannn....murah jer 3 pasang RM40.
Tak sabar nk tengok baby pakai kasut ni dengan jalan terkedek-kedek...

No comments:

Post a Comment

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.