TERSALAH ORANG


السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة


Sejak sebulan ni, telefon cheq busy sangat-sangat. Sebelum ni aman ja. Ada ja orang yang cheq tak kenai mai telefon cheq.  Kadang-kadang balai polis pun telefon cheq nak maklum repot. Ni sebabnya ada sorang pegawai baru masuk lapor sini, nama dia nak sama macam nama cheq. Noriha nama dia. Bezanya nama dia takdak 'N' kat belakang.



Sekarang ni duk macam-macam orang telefon tanya pasai kes depa, cheq dah serabut. Yang tak paling tahan tu, dah ada yang tunggu depan pintu ofis cheq nak tanya khabar berita kes depa. Cheq boleh bagitau yang depa salah orang ja. 

Bukan salah pegawai tu, bukan salah operator dan bukan juga salah orang kat kaunter tu kalau terminal orang. Depa memang tak berapa nak kenal lagi pegawai-pegawai baru ni. Nak plak sekali mai sampai 5,6 orang, tak sempat nak hafal nama. Nama cheq ja yang dah terpahat dalam hati depa. Hehehe.. 

~ terima kasih kerana sudi membaca ~

4 comments:

  1. as salam sis, selamat berpuasa !
    *kesian sis hehe..sabo je la kan.

    ReplyDelete
  2. hihihihihi pemes nama kak ann ni.. kak ann pernah dengar nama Syed Ilias kat PGA nuh

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.