BIAR NAMPAK SAMA DENGAN ANAK

Assalamualaikum

Si ibu mencalit gincu merah dimuka setiap hari dengan harapan untuk membuatkan anaknya bangga dengan tanda lahirnya di muka yang berbentuk strawberry.



Jessica Sands, 24 tahun mula melukis strawberry pada wajahnya selepas.melihat haemangloma iaitu koleksi saluran darah di bawah kulit yang membentuk ketulan yang tumbuh pada wajah anak perempuannya yang berumur 7 bulan, Madison.

Pada mulanya Jessica menganggap itu hanyalah kesan calar semasa Madison berusia lima bulan tetapi ianya membesar menjadi 2 cm tumor. Jadi untuk tidak membuatkan anaknya berasa malu dengan tanda lahir tersebut, dia dengan rela hati meletakkan  tanda merah tersebut pada wajahnya setiap hari.

"Saya memilih untuk meletakkan tanda strawberry di muka untuk menunjukkan pada Madison apabila dia sudah tua nanti dia perlu berasa bangga dengan tanda lahir tersebut." kata Jessica


Sumber : DailyOnline

Notajarihalus : Seorang emak sanggup lakukan apa saja demi melihat kebahagiaan anak-anak. Demia anak-anak seorang emak akan hilang rasa takut, hilang rasa sunyi, hilang rasa malu.

4 comments:

  1. seorang ibu yang positif.. betul kan, sorang ibu sanggup buat apa2 sahaja demi anak-anaknya.

    ReplyDelete
  2. Betul tu seorang ibu sanggup buat apa shj utk anak.

    ReplyDelete
  3. yes. apa je ekk utk anakanda sorang.
    utk bagi anak dia positif dlm kehidupan.

    ReplyDelete
  4. terbaik ibu.. harap suatu ekin boleh jdi ibu yg positif

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau boleh singgah lah lagi.