APRIL : BIRTHDAY DAMIA DAN GST

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ



Alhamdulillah, masih dipanjangkan umur dan dapat menghirup udara di harini Jumaat pertama bulan April. Sekejap ja masa berlalu, dah lepas suku tahun pertama tahun 2016.

1 April ni genap usia Damia 3 tahun. Dah makin besar dan banyak ragam budak sorang ni. Kemontelan Damia pun dah hilang sebab dah terlampau aktif. Semua lemak-lemak Damia tu pergi ke mama dia yang sorang ni. Hehehe.... Semoga Damia dipanjang umur, murah rezeki, mudah menerima ilmu dan jadi insan yang disenangi serta disayangi Allah dan semua orang. You always be my baby !!!



1 April ni jugaklah genap setahun usia GST. Tak terhitung kutipannya dalam setahun ni. Entah kemana la pergi hasil kutipan tu...no komen! Tapi yang pasti ramai berdoa GST ni pendek umur. Hehehe..



Semoga April ni lebih bermakna untuk kita semua. Salam April dan salam Jumaat semua..

10 comments:

  1. Bulan april ni birthday wana juga.. hee..happy birthday to damia..besar jadi anak yang bijak dan solehah.amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Besday Damia merasmikan bulan April.
      Amin...

      Delete
  2. awal2 april pon dah terkena dengan harga minyak naik..hehee..saba je laa kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru nak tarik nafas lega minyan harga murah, tup-tup naik plak. Memang kena sabar banyak ni...hehehe

      Delete
  3. wow! damia baby 1st april :)
    sama dgn bday date adik bongsu aida, ann.
    and gst tu hah ofcos.
    jgn kan ann, aida sendiri tertanya-tanya ke mana pergi cukai yg kami kutip?
    ku sangka lebih kutipan nyer, tapi diumumkan byk tu aje???!!!
    sendiri terkedu dgn pengumuman hu hu hu...

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.