MELETUP-LETUP DALAM MULUT

Assalamualaikum 💕💕💕

Bila dah demam, tekak pun rasa tak selesa. Telan apapun tak ada rasa apa kan. Mulut ni teringin sangat nak makan coklat. Pesan kat cik suami belikan untuk cheq. Dia belikan cheq coklat cadbury. Boleh lah dari takdak apa.




Bila dah makan tu, terasa macam ada benda letup-letup dalam mulut tu. Cheq ingatkan demam cheq makin teruk, sampaikan makan pun rasa benda lain.

Belek semula plastik coklat tu, baru ternampak ada tulis Jelly Popping Candy. Rupanya benda ni la yang meletup-letup dalam mulut ni. Walaupun dalam duk meletup-letup tu, habis jugak sepaket coklat ni cheq makan.

7 comments:

  1. Singgah sini,, jarsng nak beli coklat cadbury nih... macam2 dah hii .best la tu meletop dalam mulut

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita pun jarang beli, tak tahu plak dah ada macam-macam jenisnya

      Delete
  2. lama dah xbeli coklat cadbury sejak kecoh pasal kandungan dia dlu..hehe

    ReplyDelete
  3. Pernah makan ni. Seronok rasa dia meletup-letup di mulut.

    Jom masuk bloglist saya, http://lynk.my/w1cm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakun jugak baru first time rasa gitu, hehehe

      Delete
  4. Baru lepas beli tapi yg lain nanti boleh beli la..

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.