Gembiranya Aku

Assalamualaikum

Kalau sebelum ni cheq macam nak menyumpah ja bila cuti cheq tak diluluskan. Tak putus asa cheq isi lagi cuti dan ubah tarikh. Harini bila buka hrmis tengok cuti cheq dah lulus. Yahoooo...yabedabedu

Walaupun cuti lewat, minggu terakhir cuti persekolahan, yang penting cheq dapat balik kampung jumpa emak ayah. Tak sempat jugak nak hadir kenduri rumah emak sedara cheq tapi yang penting dapat rasa masakan air tangan emak.


Hohohoho....semangat kerja cheq datang balik. Tak sabar nak tunggu 7 hb ni. Macam nak packing baju siap-siap dah..

14 comments:

  1. tahniah kak.. boleh lah cuti lama2

    ReplyDelete
  2. Yeaayhh!! happy holiday untuk mama :)

    ReplyDelete
  3. duduk berjauhan dengan mak ayah mmg cam tu la. paling syiokk dapat cuti dan jumpa mak ayah..

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..seronok dapat bercutikan, selamat bercuti ye

    ReplyDelete
  5. enak mba sudah mau cuti lama :)

    ReplyDelete
  6. hehehe. suka lettew dpt cuti. tahniah .selamat bercuti !

    ReplyDelete
  7. wah..mohon cuti pun pakai online yer kak...Gov erk..maklumlah..kita pakai paper jer..hehehe

    ReplyDelete
  8. Assalam ann,
    waaaaaaaaaaa
    nak balik kampung yaaa
    oohoooooo balik kampung ohooooo balik kampung he3

    ReplyDelete
  9. Selamat bercuti panjang kak.. balik kedah kat mana tu

    ReplyDelete
  10. seronok laa kan dapat balik kampung..selamat bercuti..

    ReplyDelete
  11. yahuuuu dapat balik bercuti.. hehehe..
    elok2 travel tu Mama =)

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.