Lama-Lama Nanti Jadi Bukit

Assalamualaikum semua...

Inilah tabung cheq...
Comel tak???





Inilah hasil tabungan cheq sejak awal tahun haritu.
Sampai ofis jer, memang cheq akan kosongkan beg duit.
Duit syiling jer yang masuk dalam tabung ni.
Duit kertas masuk beg duit balik.
Bukan apa, beg duit cheq tu kecik ja.
Berat sangat kalau ada duit syiling.


Alhamdulillah, lepas jugak nak beli pampers untuk Damia ni 

17 comments:

  1. Comelnya tabung,tabung ni mama beli di mana? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni bekas sumi anak-anak saya. Sumi dah habis, bekasnya boleh buat tabung ;-)

      Delete
  2. memang comel sangat tu dear..

    ReplyDelete
  3. comeinya bekas tabung nih.. berkenan Eyda.. sama laa menabung jugak.. harap ujung tahun dapat laa menyimpan duit banyak2..

    ReplyDelete
  4. alahai cute je tabung mama..

    ReplyDelete
  5. ;) saya pon duit syiling akan letak satu tempat ... dengan alas an asyik nak pecah duit kertas jew...

    ReplyDelete
  6. pas ni simpan tabung haji ye

    ReplyDelete
  7. comel nya tabung..tabung saya kat rumah punya la tinggi..hahah..memang lambat nak penuh..2 bulan sekali baru buka untuk kosongkan..

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah :) Semoga menjadi bukit yg tinggi nanti :)

    ReplyDelete
  9. comeynya..IbuNoey pun ada satu tabung comey.kaler sama macam mama.

    ReplyDelete
  10. Assalam ann,
    iols ada tabung anak jer
    segala duit syilling masok situ he3

    ReplyDelete
  11. Comelnya tabung kak hihihi

    ReplyDelete
  12. ehehehe ooomey.. baguih kan menabung syiling..
    tau tau nanti penuh je..

    ReplyDelete
  13. comel sangat tabung tu..menabung amalan mulia.. ;D

    ReplyDelete
  14. ann, sgt cute tabung tu :)
    memang menggalakkan semangat menabung dgn tabung se cute itu !

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.