Takdak Tempat Nak Bermain

Benar bagai dikata.
Bila ada anak-anak  kecik kat rumah, memang rumah sentiasa berselerak.
Bagi cheq senang ja.
Mainlah nak berselerak macamana pun.
Tapi pastikan kemas bila dah sudah main.
Jangan bergaduh, menangis atau terbalikkan rumah sudah.

Tempat kegemaran untuk bermain tentulah meja kopi cheq.
Macam-macam diatur atas tu.
Sampaikan dah tak nampak rupa meja kopi.



Inilah meja kopi cheq.


12 comments:

  1. hahaha...comel jek...tp mmg mcm tu la klu de dak kecik...

    ReplyDelete
  2. hehehe betul mba asalnya rapi kalo ada anak kecil pasti jadi berantakan :)

    ReplyDelete
  3. Hehehehe... :) Takpe nanti dah dorang dah tak main dkt meja tu lagi dah :)

    ReplyDelete
  4. hahaha...biasa laaa budak-budak ^_^
    ~ catatan hari ini ~

    ReplyDelete
  5. Better main cmni dr sepah 1 umah lg pening kan..

    ReplyDelete
  6. biasa laa kalau ada anak nih.. ada saja nak dimainnya..

    ReplyDelete
  7. budak budak memang macam ni

    ReplyDelete
  8. Assalam ann,
    he3
    kalo my boboboy pulop, tempat peberet dia my sofa he3

    ReplyDelete
  9. hehehe asal ada ruang mmg jadi port budak2 main..
    asalkan persekitaran selamat tak apa =)

    ReplyDelete
  10. apa bleh aida kata kan ~ kita serupa.
    nak letak kopi pun da xbleh walaupun nama nyer meja kopi hu hu hu

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.