Tanda Kau Dah Matang

Assalamualaikum semua.




Tanda Kau Dah Matang

Kau lebih diam dan kurang marah
Sebab kau dah faham ada benda 
yang tak perlu pun kau nak layan,
sebab ianya hanya buang masa

~~ peace yaww ~~

7 comments:

  1. Setuju dgn kak...
    Bila dah semakin hampir 30ni...
    Fida pun dah kurang bercakap dan naik angin...tp merajuk pulak kuat

    ReplyDelete
  2. Betuul tu :) tak perlu pening2 kan kepala dengan benda2 yang remeh :)

    ReplyDelete
  3. malas nak layan benda remeh temeh..

    ReplyDelete
  4. Assalam ann,
    uwawawawawwa
    iols tak matang laaaaaaagiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.