Hadiah Dari Sue

Assalamualaikum...

Cheq dapat hadiah dari Sue...yeahhh
Cheq pun tak tahu dah berapa lama hadiah ni sampai. 
Semalam baru tergerak hati nak check kotak surat kat luar pintu ofis cheq.
Rupa-rupanya sampul surat hadiahnya berada kat bawah sekali.




Hadiahnya adalah hijab pin yang comel sempena cheq menjadi salah seorang top komentar April di blog Sue ni.
Sesuai sangat dah, nak raya nanti takyah beli pin baru.
Terima kasih Sue..

11 comments:

  1. Allhamdulillah... cutenyer sis... hehe

    ReplyDelete
  2. tahniah.. CT dapat gak..
    tak dan nak buat entry je lagi..

    ReplyDelete
  3. wah,rezeki,rezeki..tahniah..memang mama pengomen tegar kan..

    ReplyDelete
  4. heheh..tahniah mama..comel kan..wana pun dapat juga :D

    ReplyDelete
  5. tahniah mama.. rezeki tu..

    ReplyDelete
  6. Assalam ann,
    nomei laaaaaaa
    :)
    tahniah3

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.