Terima Kasih JM Dan Rinie Borhan


Jeng, jeng, jeng...

Sapa yang tak suka dapat hadiah kan?? Kelmarin hadiah sis JM sampai ke tangan cheq. Mana boleh tak kenal akak Jari Manis a.k.a JM ni. Cheq dapat fridge magnet dari Thailand. Salah satu negara yang JM pergi melancong. Kap kun kap... cheq dapat ni sempena cheq menjadi salah seorang top komentar untuk bulan Feb - April kat blog JM. Tu pun sipi-sipi saja masuk dalam senarai top komentar JM. Terima kasih JM.



Yang kedua ni cheq dapat hadiah herbal blend shaklee sempena menjadi pemenang saguhati untuk Giveaway : Rinie Borhan. Sukanya cheq sebab krim yang kat rumah tu dah nak habis. Kerap sangat cheq guna. Kalau anak-anak kena gigit nyamuk, gatal-gatal cbeq sapu ja krim ni terus hilang gatalnya. Cheq punya tumit pun dah llicin sebab selalu sapukan krim ni. Memang terbaik produk dari Shaklee ni. Terima kasih Rinie kerana memilih saya menjadi salah seorang pemenang.





13 comments:

  1. bestnyer dapat hadiah...tahniah akak...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah, rezeki.. tahniah mama =)

    ReplyDelete
  3. Tahniah. Bestnya bila dapat hadiah.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..tahniah mama. Smg murah rezeki mama.

    ReplyDelete
  5. wah bestnya! tahniah mama :D kita dah lama x dapat hadiah dari blogger. last dari akak Farrah. hehe

    ReplyDelete
  6. tahniah mama dapat banyak hadiah..

    ReplyDelete
  7. Assalam ann,
    hamboih3
    bertingkek3 hadiah uols :)

    ReplyDelete
  8. wow best nyer hadiah from shaklee :)
    tahniah ann....

    ReplyDelete
  9. hehehe masyuk dapat hadiah.. mesti Mama sengih2 kan hehehe..

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.