Hadiah Dari IntaNBerlian

Assalamualaikum

Entry pasal hadiah lagi harini. Hari-hari terima hadiah, dah jadi riak la plak. Hehehe... Sila jangan jeles ya. 

Petang semalam, cheq dah angkat beg nak keluar ofis, datang lagi satu parcel. Disebabkan nak kejar masa ambil anak-anak, cheq tinggalkan dalam ofis dulu. Dahnya balik rumah asyik duk terbayang-bayang ja apa isi parcel tu.

Pagi ni, selepas perhimpunan bulanan ja cheq terus masuk ofis buka parcelnya. Rupa-rupanya isi hadiahnya adalah sepadang kain telekung. Alhamdulillah, sampai dengan selamat hadiah dari IntaNBerlian Mega Giveaway ni. 



Sebenarnya sebelum ni hadiah ni diumumkan kepada pemenang lain tapi disebabkan tiada tuntutan, cheq jadi pemenang baru. Rezeki cheq la nampaknya. Terima kasih dekat budak kecik Aqilah tu yang telah mencabut nombor cheq.

14 comments:

  1. alhamdulillah rezeki mama..

    ReplyDelete
  2. hehe. sy punya pon arive semalam. warna turquoise. tapi design lain dgn telekung ni. tak expect dapat dgn beg2 sekali. hehe.suka sgt xD

    ReplyDelete
  3. bestnyer...boleh pakai solat terawih tu kak

    ReplyDelete
  4. tahniah mama.. tgh nunggu jugak..mybe harini sampai..

    ReplyDelete
  5. Tahniah mama :) rezeki mama tu..

    ReplyDelete
  6. Wow, cantiknya telekung. Tahniah.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah...rezeki mama..
    *zaza pun dpt hadiah sama hehe..

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, boleh pki p terawih nnt mama

    ReplyDelete
  9. Assalam ann,
    Alhamdulillah
    rezeki lagi uols :)

    ReplyDelete
  10. woaaaah Mama !! nanti solat raya ada telekong baru..
    xyah beli dah hehehe.. tahniah2..

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.