Terima Kasih Fidah Dan Cik Mimie

Assalamualaikum semua

Bertambah lagi koleksi sijil-sijil cheq.
Sangat kreatif Afidah dan Cik Mimie ni.


Sijil comel ni sempena termasuk dalam senarai top komentar Afidah Azmi.
Dua bulan berturut-turut plak tu.
Terima kasih Fidah untuk sijil-sijil comel.






Kat blog Cik Mimie ni memang cheq gila kuasa.
Tiap-tiap bulan mesti masuk dalam senarai top komentar Cik Mimie.
Terima kasih Cik Mimie yang sentiasa rajin buat sijil ni.



Apalagi, jom lah terjah blog kedua-dua ni.
Memang tersangat peramah dan comel.
Tapi awas, kedua-duanya dah berpunya.


13 comments:

  1. Tahniah mama..😊

    Rajin mama bw.. Bg tips skit mama kt wawa.. Hihi

    ReplyDelete
  2. Huh..ayat..kedua2 dah berpunya...hehehe..
    Sama2 kak..tq kak jugak sebab tak lekang bagi komen dkt cheq..
    Semoga persahabatan kita ni terjalin hingga hujung nyawa..hahah

    ReplyDelete
  3. tahniah mama.. sama laa dapat jugak sijil penghargaan daripada mereka berdua..

    ReplyDelete
  4. Tahniah mama ekin pun dapat yg cik mimke tu

    ReplyDelete
  5. Sama2 Mama :) thank sudi conteng2 di blog Cik Mimie :) Dapat jgak sijil dari Kak Fidah :)

    ReplyDelete
  6. tahniah mama. kita pun dapat juga. hehehe

    ReplyDelete
  7. orang-orang kretip semua ni..
    kalo CT mmg harapan le nak siapkan sijil lelawa cemni..

    ReplyDelete
  8. sekali lagi tahniah utk ann :)

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.