DAH TUA PUN DAPAT DUIT RAYA LAGI

عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Dah hari keempat kita sambut hari raya tapi harini cheq dah mula menyarung uniform kerja.
Sunyi sepi opis ni, nak buat kerja pun takdak mood.

Seperti yang sedia maklum, walaupun cheq tak cuti raya tapi cheq dapat jugak balik beraya di kampung dengan emak ayah.
Pagi sebelum subuh lagi, cheq dah bangun bersiap dan mula kejutkan anak-anak.
Sebelum ke surau untuk sembahyang raya, kami akan berkumpul untuk bermaaf-maafan.
Yang seronoknya anak-anak la dapat duit raya dari tokwan diaorang.
Seperti kebiasaanya, cheq pun akan dapat duit raya jugak dari ayah.
Dah jadi perkara wajib, ayah akan bagi duit raya kepada semua anak cucunya.
Of course la, cheq pun hulur duit raya untuk emak dan ayah.


Walaupun amaunnya tak seberapa tapi
ayah tetap mahu berkongsi rezekinya
dengan anak cucunya.

Itu duit raya dari ayah tercinta.
Alhamdulillah, cheq jugak dapat duit raya dari rakan-rakan blogger.
Menjadi salah seorang yang bertuah dapat duit raya dari Budak Bandung Laici.
Ingat tak BBL ada buat giveaway hari tu.
Boleh semak senarai pemenang kat Pemenang Giveaway Duit Raya By BBL




Ini pulak hadiah duit raya dari Blogger Emas Putih yang comel tu.
Alhamdulillah, cheq terpilih untul hadiah cash RM50.
Semalam baru umum, boleh semak senarai pemenang kat ------>






Semoga bertambah murah rezeki para-para sponsor kita ni.
Alhamdulillah, rezeki anak-anak cgeq.


12 comments:

  1. murah rezeki menang giveaway duit raya ye..Salam Aidilfitri sis, maaf zahir batin

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah rezeki mama...sue dapat juga dari adik sue :)

    ReplyDelete
  3. wah murahnya rezeki menang duit raya . Happy Eid Mubarak sis !

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya sis !!!!
    alhamdulillah.. best nyer

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah rezeki mama tu..

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya ann sekeluarga:)
    congrats menang....rezki aidilfitri:)

    ReplyDelete
  7. bestnyer...dah besaq dah jadi mak org pun dapat duit raya..fida hampeh..bagi dekat org lagi adala..
    :-(

    ReplyDelete
  8. Tahniah mama..semoga makin bertambah rezeki mama :)

    ReplyDelete
  9. tahniah mama mudah rezeki ni

    ReplyDelete
  10. Banyak nye duet mama. boleh aa banje kepci. hihi sudi lahhh sudi lahh

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.