MENANG DUIT RAYA


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Alhamdulillah, ada rezeki cheq nak sambut aidilfitri ni.
Rezeki berpihak kat cheq untuk dapat hadiah duit raya sebanyak RM100.
Kalau tengok pada jumlah peserta tu, macam susah nak timbul nama cheq.
Silalah semak ada tak nama kengkawan yang menang kat ----> Pemenang Giveaway EFG Megaraya 2015



Hati cheq yang sedih kena raya di perantauan ni terubat sikit bila tengok nama cheq termasuk dalam golongan pemenang.
Ini adalah hadiah wang tunai yang paling besar cheq pernah terima.
Lepaslah nak beli kuih raya untuk 2, 3 jenis ni.
Semoga penganjur dan para sponsor giveaway ni bertambah murah rezeki.
Katanya tahun depan ada lagi giveaway ni, jangan lepaskan peluang untuk join nanti.



13 comments:

  1. tahniah kak Ann.... raya Kelantan ke

    ReplyDelete
  2. Tahniah mama dari kami di EFG :) rezeki Ramadan tu :)

    ReplyDelete
  3. tahniah ann...
    ann selalu bertuah dlm pe jua giveaway :)

    ReplyDelete
  4. tahniah mama.. rezeki tu..

    ReplyDelete
  5. wahh tahniah mama an..
    rezeki bulan puasa ni
    boleh buat raya ye

    ReplyDelete
  6. Tahniah mama:) Dapat duit raya :)

    ReplyDelete
  7. wahhh menang lagi. murah rezeki ni. tahniah kak

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.