MENANG DUIT RAYA


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Alhamdulillah, ada rezeki cheq nak sambut aidilfitri ni.
Rezeki berpihak kat cheq untuk dapat hadiah duit raya sebanyak RM100.
Kalau tengok pada jumlah peserta tu, macam susah nak timbul nama cheq.
Silalah semak ada tak nama kengkawan yang menang kat ----> Pemenang Giveaway EFG Megaraya 2015



Hati cheq yang sedih kena raya di perantauan ni terubat sikit bila tengok nama cheq termasuk dalam golongan pemenang.
Ini adalah hadiah wang tunai yang paling besar cheq pernah terima.
Lepaslah nak beli kuih raya untuk 2, 3 jenis ni.
Semoga penganjur dan para sponsor giveaway ni bertambah murah rezeki.
Katanya tahun depan ada lagi giveaway ni, jangan lepaskan peluang untuk join nanti.



13 comments:

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.