TERIMA KASIH : HADIAH DARI YANIE YUSUF

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Alhamdulillah, dah masuk minggu ke dua kita menyambut puasa.
Tak lama lagi dah nak raya, tak sabar nak tengok anak-anak cheq bergaya di pagi raya.
Kalau tiada halangan, insyaallah kami sekeluarga akan menyambut raya di kampung.

Nampaknya tahun ni cheq dah dapat duit raya dari Yanie Yusuf
Duit raya in advance boleh dikirakan.
Alhamdulillah, cheq adalah salah seorang pemenang untuk Giveaway Ramadhan By YanieYusuf dan memenangi duit tunai RM20.
Dan duit tu pun dah ada dalam akaun bank cheq.





Terima kasih Yanie kerana memilih cheq sebagai salah seorang pemenang.
Semoga makin murah rezeki Yanie.




17 comments:

  1. tahniah... boleh guna utk raya.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah rezeki ramadhan ^^

    ReplyDelete
  3. wahh bestnya dapat duit raya in advance... :D selamat berpuasa akk :D

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah rezeki nak raya nih..

    ReplyDelete
  5. wah syoknya dpt duit raya...
    Tahniah sis

    ReplyDelete
  6. Tahniah Mama..Alhamdulillah, rezeki bulan puasa :)

    ReplyDelete
  7. wahhh bestnya akk :D dapat duit raya awal la kiranya ni :D

    ReplyDelete
  8. alhamdullilah tahniah mama ann
    rezeki mencurah2 bulan baik ni kan

    ReplyDelete
  9. bestnye jd akk, banyam dpat duet.rezeki anak2

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.