Cari Sampai Ke Lubang Cacing

Cheq tengah sibuk-sibuk kat dapur, 
rupa-rupanya ada kejutan untuk cheq kat ruang tamu.
|
|
|
|
|
|
|
\/

Inilah suprisenya..
Nasib baik la cheq ni takdak darah tinggi, kalau tak dah meletup.
Masalahnya hanya tinggal bahan bukti ja, saspek sorang pun takdak.
Kena siasat dan kesan saspek.



|
|
|
|
|
|
|
\/


Inilah saspeknya, bersembunyi di celah kusyen.
Kununnya cheq tak tau la dia kat situ.
Dengar dia gelak mengekek-gekek.
Bukti yang dia buat ni memang dah nampak.
Tapak kaki dengan betis tu dah penuh bedak.


Angkat tangan, awak dah ditangkap.
Sempat lagi dia sengih.
Memang la awak jadi tersangat wangi.
Tak larat nak beli bedak la baby oiiii..


24 comments:

  1. Haha..nakalnya baby..comel gaya nyorok..huhu

    ReplyDelete
  2. hehehh..budak2 memang suka la main bedak..

    ReplyDelete
  3. Salam kena..hehe..comel je..budak-budak mmg suka main bedak..selalu perati je anak buah curi2 nak main bedak..comel..hehe

    ReplyDelete
  4. ok comelnyaa lagi2 tengah sorok tuu haha :)

    ReplyDelete
  5. awak ni comel sangat... kita nak gigit awak !

    ReplyDelete
  6. adoi laa anak.. mama kena bukak kilang bedak laa jawabnya.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. Alhai comelnye baby senyum..x jadi mama nak marah kan ^^

    ReplyDelete
  8. hehehe..comelnya damia..ayok!! mama dah nmpk damia nyorok.. :) hehehe

    ReplyDelete
  9. hahaha... comelnya... pandai pulak menyorok.. ok tangkap!

    ReplyDelete
  10. eh eh.. zaza baru je tgok video anak sdara duk main bedak jgak haha. dah nama budak2 kan mama... nakal mengada dia mesti ada hehe.

    ReplyDelete
  11. comelnya suspek.. tak sampai hati nak tangkap.. haha

    ReplyDelete
  12. haha dapatpun baru nak suruh mama panggil detective Conan tadi hehe :)

    ReplyDelete
  13. Haha. Tengok dia ghenyih pun mesti terus tak jadi nk marah.

    ReplyDelete
  14. Comel je nyorok kat balik kusyen :)

    ReplyDelete
  15. hahaha tahu tu dia nyakat Mama dia tu yang pi nyorok..
    nampak pempers xleh nak sorok sngt =P

    ReplyDelete
  16. hahhahahahha.... lawak muka dia taw salah tu....

    ReplyDelete
  17. Kwang kwang....bab nyorok tu kelakar sgt2..
    Anak Nad mmg hobi dia maim bedak..
    siap swimming lagi...

    ReplyDelete
  18. aahahha...sabor je lah..so cute..x jadi nk marah

    ReplyDelete
  19. Haha sampai nyorok celah kusyen tu. sabaq jela.

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.