SEMOGA BERTAMBAH MURAH REZEKI KALIAN

Assalamualaikum semua.


Sebenarnya cheq nak tayang buah tangan yang cheq dapat ni.
Alhamdulillah, depa ingat jugak kat cheq ni.
Buah tangan ni cheq dapat dari 2 orang yang berbeza.

First tu, cheq dapat sebungkus coklat Daim.
Tapi, dalam gambar kat atas dah tinggal 5 biji.
Heheheh, makan tak ingat dunia, punyalah sedap.
Dah nak habis baru teringat nak snap gambar.
Ceklat Daim ni bos cheq yang bagi.
Dia pergi kursus kat Langkawi.
Thank you Boss.

Yang second tu, anak buah yang kasi.
Dia pergi tournament bowling kat Kluang.
Kat Kluang kan terkenal dengan kopinya.
Dia pun tahu cheq peminat tegar (ku yang dulu, bukanlah yang sekarang) kopi.
Sampai 2 bungkus dia kasi. 
Elok sangat la, kopi kat rumah pun dah tinggal sisa-sisa ja..

Semoga bertambah murahlah rezeki semua kawan-kawan cheq ni, termasuk la yang tengah baca ni..
Yerrr, awak semua la....hehehe
Adios, wassalam..

Noted : minta maap pada kengkawan semua, tak sempat nak berblogwalking. Tak sempat nak membalas kunjungan  dan terima kasih jugak pada kawan-kawan yang sudi singgah sini walaupun takde cerita menarik. Insyaallah, ada masa terluang nanti cheq akan berblogwalking singgah blog kengkawan semua.

20 comments:

  1. wahhh banyak dapat ole ole tuu ^^

    ReplyDelete
  2. Wah..rezeki namanya tu kan mama..wana punkalau dapat coklat memang makan sampai x henggat..Haha..

    ReplyDelete
  3. Wah byk tu, coklat daim tu mmg sedap. Kalo mkn x boleh nk berhenti ^^

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah rezeki.. sedap tuh kalau boleh hadap coklat daim.. memang tak ingat dunia laa..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah.. daim, dulu fev sekarang dah x sebab manis. huhu

    ReplyDelete
  6. coklat.. i likeeee... kopi.. kureng sikit.. alhamdlllah, rezeki org bagi.. :)

    ReplyDelete
  7. Semoga makin murah rezeki Mama :)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah rezeki MF, zumal pun suka gak coklat Daim ^-^

    ReplyDelete
  9. bestnya dapat2 ole-ole... sedap coklat daim eija pun suka... murah rezeki kak norihan :)

    ReplyDelete
  10. untunglah kan..kopi tu ha dapat 2 bungkus tu..

    ReplyDelete
  11. murahnya rezeki... hehehe ehh3 cekelat daim dh rupa mcm 2 yer.. lama bebenor x makan... huhu

    ReplyDelete
  12. DAIM!!

    saya pun dah lama x bw dan baru nak ber entri baru yg kebanyakannya autopublish

    ReplyDelete
  13. Bestnya ada orang ingat. Sorang kasi sebungkus pulak tu. Mintak cikit boley? :)

    ReplyDelete
  14. Samalah saya pun peminat tegar kopi jugak..hehe

    ReplyDelete
  15. yeaaaaah kopi kluang haruslaaaah sedap.. syok tu skali dua bungkus haaa..
    daim memang sedap.. eh pakaging baru eh tu.. macam lagi susah nak bukak aje ehehe..

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.