Hadiah Dari Miss Yana

Entri pasal hadiah lagi ni.
Dapatnya hari Khamis tapi tertangguh nak buat entri.
Dapat hadiah ni sempena join GA yang Miss Yana anjurkan dulu.
Hadiah dari oberse, Pulau Langkawi.




Fridge magnet bertrademarkan burung helang.
Bertambah koleksi fm cheq.
Tapi semuanya tinggal kat opis.
Kat rumah dah habis anak-anak buat main.

Terima kasih Miss Yana, semoga murah rezeki.
Dapat jalan-jalan makan angin lagi nanti.

25 comments:

  1. salam kenal dari kaknoor, skrg ni kalau kemana2 mesti nak beli fm ni kan, kat umah kak noor tkleh letak rendah fm nya habis kena main dgn cucu haha

    ReplyDelete
  2. Wah tahniah mama. Smg murah rezeki menang GA lagi ^^

    ReplyDelete
  3. bestla mama..tambah koleksi fm.. :)

    ReplyDelete
  4. bulan kumpul hadiah ni mama,tahniah..wah bestnya tambah koleksi FM..:)

    ReplyDelete
  5. Wahhh..bestnya. Tahniah.
    Ni yang terasa nak pi Langkawi ni.
    Tapi xde geng. Mak ayah adik sume takmo pi.

    ReplyDelete
  6. Tahniah kak far.... bestnya dapat FM...

    ReplyDelete
  7. fridge magnets sy tunggu balik msia baru tampal kat fridge. hehe

    ReplyDelete
  8. tahniah mama...best kumpul hadiah dari blogger,boleh buat koleksi..

    ReplyDelete
  9. Tahniah Ann..bestkan dapat ole2

    ReplyDelete
  10. Sama-sama.. Thx jgak join, obersea sgt..hehe.. Pasneh mybe btl2 dr obersea..hihi.. Amin

    ReplyDelete
  11. tahniah mama semoga terus bertrambah rezeki dan bertambah koleksi

    ReplyDelete
  12. yeay !!!! dapat hadiah. best nyer.

    ReplyDelete
  13. tahniah mama.. cantik FM tuh..

    ReplyDelete
  14. a ah kalo letak kat fridge rumah memang jadi bahan mainan..
    kalo tak kena letak tinggi.. bila dah besar sket boleh capai..
    tapi cepat2 kena tegur nanti letak balik =P

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.