CUTI SAKIT

Dah tak tertahan lagi, terpaksa jugak pergi klinik.
Dari semalam lagi sakitnya.
Malam tadi pun tak boleh lena.
Dah lama benar tak kena gastrik ni.

Dapatlah cuti sakit untuk hari ni.
Dapat rehat kat rumah.
Padahal pagi tadi dah masuk ofis pun.
Langsung tak boleh buat kerja, tu yang pergi klinik jugak.




Ubat ni lah yang malas sangat cheq nak makan.
Tapi nak baik kena telan jugak la.
Kawan-kawan semua, doakan cheq cepat sembuh naaa

25 comments:

  1. moga2 cepat sembuh dapat jalankan kerja dengan selesa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenkiu farhanah.
      Nama kita sama la, hehehe

      Delete
  2. Smg cepat sembuh mama..have a good rest..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sue.
      Nasib baik anak-anak ada di taska, boleh la letak kepala sat.

      Delete
  3. Salam hujung minggu...semoga cepat sembuh ye...

    ReplyDelete
  4. kesiannya mama. semoga cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  5. cepat sembuh ye mama.. ubat jgn lupa makan hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenkiu zaza.
      Duk kat rumah memang sihat ;-)

      Delete
  6. semoga cepat sembuh.. hari ni pun kurang sihat juga.. tapi ada meeting yang penting, terpaksa laa keja juga hari ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenkiu eyda.
      Nasib baik saya ada anak buah yang boleh diharap

      Delete
    2. apa nak buat mama, dah keja nih memang buat sorg2 jer.. tu susah nak cuti kalau ada meeting berkaitan.. tak dak sapa boleh ganti dah.. huhuhu..

      Delete
  7. Assalam norihan,
    salam perkenalan yer
    Moga cepat sembuh AMIN
    pa pun kalo sudi nanti jemputla singgah & join blog iols jugak yer :)

    ReplyDelete
  8. Mama daaaa sihat ke skarang ? jangan skip makan laaa nanti gestrik mai balik..
    elok2 naaa.. take care =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak boleh diet la gitu. Tak makan jer sakit...huhuhu

      Delete
  9. Get well soon Mama..jaga diri jaga makan ye :)

    ReplyDelete
  10. mama dah sembuh ke?take care ya mama..gastrik memang sakit..wana penah kena dulu..sakitnya buat rasa nak pengsan pun ada..

    ReplyDelete
  11. Insyaallah cepat sembuh ye.
    Jangan malas2..makanlah ubat tu.

    ReplyDelete
  12. Get well soon Ann...
    jangan lupa makan ubat ye!

    ReplyDelete
  13. Ann..bagaiman ngan sakit gasrik tu dh ok ke..mmg kalau sakit gastrik x leh buat keje...sakit sgt2 kan...dah sembuh ke...jaga pemakanan ye Ann

    ReplyDelete
  14. jaga pemakanan. badan nak pakai lama. ramai yg berpegang pada bahu kita.

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.