:: JEMPUTAN KENDURI KAHWIN ::

Musim cuti sekolah dah nak bermula.
Kalau belah pantai timur ni, harini dah hari terakhir persekolahan.
Kalau musim cuti sekolah mestilah banyak kenduri.
Cheq pun setakat ni dah terima 3 kad kenduri.
Yang panggil dengan mulut pun banyak.



Apakan daya cuti tak dapat, kena bertugas time-time gini.
Memang tak dapat nak pergi, hanya doa ku kirimkan..cewahhh
Yang sedihnya kenduri sepupu cheq kat kampung pun tak dapat nak join.
Memang selalu terlepas kenduri sanak-saudara.
Terliur dengan lauk kenduri ayam masak merah...slurpp

Yang lain-lain kalau makan kenduri, jangan lupa diriku disini.
Sob, sob, sob..

14 comments:

  1. Cuti sekolah ni memang banyak terima kad jemputan sana sini ..ala ciannya mama..sabar ja la..nanti ada cuti blik kampung... ;)

    ReplyDelete
  2. Sedihkan bila kitew tak dapa g mkan kenduri macam zaman buadk2 dulu.
    kalau dah kawin ni lagi sedih..nak ikut pasangan pulak..heheh
    Tak per...kenduri ni tiap-tiap tahun ada..

    ReplyDelete
  3. Alahai kesian mama...smg ada rezeki mama nk mkn nasi kenduri..

    ReplyDelete
  4. biasalah cuti sekolah memang banyak kenduri kat sini sana.. Eyda pun dah ada banyak jemputan untuk 14 & 15 Mac nih..

    ReplyDelete
  5. Zumal ada panggilan untuk bulan 5 jew... Lama lagi nak tunggu nasi minyak tu ^-^

    ReplyDelete
  6. teplefon ucap tahniah je la mampu..kan?/nak pi memang terbatas dengan kerja..

    ReplyDelete
  7. sama la dpt jemputan
    tapi tak dpt hadir
    sibuk nak menghantar anak balik sekolah pula

    ReplyDelete
  8. Assalam norihan,
    waaaaaa
    meriah jemputan uols dapat
    he3

    ReplyDelete
  9. Hehe..IbuNoey pun ada gak dapat jemputan.tapi tak dapat pergi la jawabnya sbb suami tak sihat.

    ReplyDelete
  10. Memang musim kenduri kahwin dah ni..lagi2 cuti sekolah...bnyak jemputan..hehe..sabar ye mama :)

    ReplyDelete
  11. cuti dan kenduri tak dapat dipisahkan..hehe

    ReplyDelete
  12. ok lagi pakai kad.. kalo kawan2 kat fesbuk saja dia jemput ahaha..

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.