:: TULISAN TANGAN : KAKAK VS MAMA ::

Baru-baru ni kan cheq ada sahut cabaran menulis entry dengan tulisan tangan dari Sis Suria. Tentu dah ramai tengok tulisan buruk cheq tu. Kali ni dengan bangganya nak tunjuk pulak tulisan kakak Dinah. Ramai jugak yang puji tulisan dia kemas dan cantik. Ok, mama dia sangat jeles.

Tulisan kakak. Ada salah ayat kat atas tu.
Ni pulak tulisan mama kakak. Cheq memang selesa menulis tangan berbanding nak menaip komputer. Lebih cepat menulis, lagi la makin buruk tulisan. Semuanya sebab nak cepat la.



20 comments:

  1. kemasnya tulisan si kakak nih

    ReplyDelete
  2. Cantik dan kemadnya tulisan kakak. Kakak umur brp...terlupa suda...^^

    ReplyDelete
  3. lama dah rasanya tak menulis mama, sejak menaip je ni kan, cantik tulisan kakak.. ;)

    ReplyDelete
  4. Dua dua tulisan cantik! Saya teringin jugak nak buat tulisan sambung sambung camtu tapi jadi tak faham hahah

    ReplyDelete
  5. Cantik tulisan anak! Tulisan mak nyer pun cantik :-)

    ReplyDelete
  6. sangat jeles ! zaza tak pandai nak sambung menyambung ni.. sb dh biasa taip menaip je muahahaha..

    ReplyDelete
  7. cantik n kemas tulisan kakak.. ank sis ni umo brp... eh i baca note sis tu, kije spital ke...

    ReplyDelete
  8. tulisan anak dengan mak sama cantik nih..:)

    ReplyDelete
  9. Tulisan Kakak Dinah..sebiji-biji..hehe..kemas :)

    ReplyDelete
  10. hehehehee tulisan budak-budak memang cantikk

    ReplyDelete
  11. Assalam norihan,
    eh3
    iols nengok sama santek ja tulisan kakak ngan mama dia
    uols tak nengok tulisan iols lagi
    PITAM :P

    ReplyDelete
  12. cantik la tulisan kakak..senang baca..tulisan mama pun cantik juga ^_^

    ReplyDelete
  13. as long as orang boleh bace kak.. kira cantik la tu..
    CT ni lama tak menulis tah apa rupa tulisan ehehe..

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.