:: GERAM BETUL DENGAN ANAK ORANG NI ::

Geram betul la tengok gambar baby-baby comel ni. Tiap-tiap hari mesti bukak instagram sekodeng gambar diaorang. Suka sangat tengok mimik muka diaorang, fesyen baju diaorang. Dengan pipi yang tembam, putih serlahnya..kalau dapat memang kena gomol la.

LARA ALANA

AISHAH DHIA RANAA


KAYLA ELANA



Yang ni baby saya NUR DAMIA. Dia lagi comel dan paling saya geram. Hari-hari memang kena gomol dengan saya, sampaikan kadang-kadang menangis dibuatnya. Ibu mana tak mengaku anaknya comel kan...walaupun anaknya hidung kemek, telinga capang, kening takde. Itulah yang paling comel.di mata seorang ibubapa.

19 comments:

  1. suka sgt tgk lara alana tu. suka buat muka, comel!

    ReplyDelete
  2. baby memang comel comel semuaa :D

    ReplyDelete
  3. Aahh kan mama.. mestilah anak sndri pujaan hati hihihi..

    ReplyDelete
  4. ya betul.. itulah yang digomol dan diciumnya setiap hari.. masa kecil boleh digomol2.. bila dah besar, dah tak boleh nak gomol2..

    ReplyDelete
  5. Semua comel2 :) Cik Mimie gomol anak buah je..hahaha :)

    ReplyDelete
  6. Aloloo comelnya semuaaa...yang lara alana tu mmg wanie hari2 stalk...hehe...

    ReplyDelete
  7. betul2....bila dah ada anak sendiri...mesti akan rasa anak sendiri palinggggg comel sekaliiii

    ReplyDelete
  8. budak2 ni mmg comel.. rasa macam xmau depa besar.. kita dulu pun org kata comel, bila besar hilang dah semua tu.. hahaha

    ReplyDelete
  9. semua pun comel2..geram nampak..memang kalau depan mata kena gomol juga ni..hikhik

    ReplyDelete
  10. Semua A kat blkg...na na na.. Tgal damia je limited hihi

    ReplyDelete
  11. comelkan baby2. Huhuu mereka bagaikan kain putih. Ibubapalah yang akan mencorakkannya.

    ReplyDelete
  12. Assalam ann,
    betui3
    damia memang nooooomeiiiiii

    ReplyDelete
  13. comel damia..untung damia hari2 mama gomol :)

    ReplyDelete
  14. ahahha damia comel =) semua baby comel..
    CT follow lara alana je.. geram ngat aaaih budak tu..

    ReplyDelete
  15. comelllllllllllllllllllllllllllllllllllnya semua. geramnya! macam nak gigit2 je pipi tu... >.<

    siapa Kayla? anak siapa?

    ReplyDelete
  16. Setiap ibu sentiasa memandang anak dia lebih comel dari anak orang lain. percayalah.. kekekeke

    ReplyDelete
  17. mana-mana bby semua comell hihi :)

    belom ade bby lagi. mesty lah anak sendiri yang lagi cmel dri sesiapa pun ^^

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.