:: DAH TUTUP AURAT SEKARANG NI ::

Harini cheq terlebih rajin sebabnya sakit hati tengok powerbank cheq yang putih mulus tu tak berbaju. Selalunya cheq masukkan dia dalam beg alat mekap, habis kena lipstik, bedak. Kadang-kadang tu dakwat pen kena jugak.


Sebelum ni memang dah cari beg untuk powerbank ni tapi memanjang takde. So, cheq guna kreativiti cheq yang tak berapa nak kreatif ni buatkan beg untuk dia. Banyak halangan jugak nak buat ni dengan baby Damia kat sebelah. Dia pun sibuk jugak nak pegang gunting dengan jarum.


Tadaaa...dah siap. Dari pukul 2 petang, pukul 7 baru siap. Tu pun setelah Damia dibawa lari oleh abahnya. Jadi jugak la, walaupun herot-petot jahitannya. Yang penting, powerbank cheq dah ada baju, taklah berbogel lagi.





18 comments:

  1. Cantikla mama, pandai mama jahit.

    ReplyDelete
  2. alahai comelnya..pandai mama buat kan..tulah kalau takde sarung powerbank cepat ja kotor..

    ReplyDelete
  3. dh comei dh dia... malulah kpd power bank..sbb dia pun reti pakai baju.. hihi

    ReplyDelete
  4. dah lawa laa powerbank.. siap ada baju lagi..

    ReplyDelete
  5. rajinnya mama buat baju untuk pwerbank..lawa plak tu..hehe

    ReplyDelete
  6. cantikk comell jee :)
    tajuk ponn cutee haha

    ReplyDelete
  7. Assalam ann,
    waaaaaaaaa
    hat putih itu sudah berbaju yer
    he3
    baguih3

    ReplyDelete
  8. ihihihi..ingatkan merujuk kepada manusia..tertipu tipah..hehe

    ReplyDelete
  9. Thumbs up..hehe..kalau ada anak kat tepi,memang agak susahla nak buat kan...

    ReplyDelete
  10. powerbank CT putih gak and bogel hehehe.. xde baju gak..
    nak kena cari sarung gak la untuk dia.. shian..

    ReplyDelete
  11. amboii pandai menjahit jugak ye kak..
    bole la tu jnj rajin
    ayu nak bajukan powerbank ayu pon blm sempat2

    ReplyDelete
  12. Rajin mama..hehe..Cik Mimie bab2 jahit ni la yang awal2 tolak dulu..hahaha

    ReplyDelete
  13. Comelnyabaju powerbank.... ekin pun ada powerbank shad bgi xde baju lg nampak pkaikan gak ni

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.